دو جوان بارسلونا/ یکی در آستانه ماندن، یکی نزدیک به ایتالیا

دو جوان بارسلونا/ یکی در آستانه ماندن، یکی نزدیک به ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - پویگ می خواهد در بارسلونا بماند و علاقه ای به ترک نیوکمپ از خود نشان نمی دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، ریکی پویگ شرایطی همچون فصل قبل را در بارسلونا تجربه می کند و علاوه بر غیبت پدری و خروج موریبا او به بازیکنانی نظیر نیکو و گاوی میدان داد. در این شرایط باشگاه های مختلفی درباره ریکی پویگ سوالاتی پرسیده اند ولی او قصد خروج از نیوکمپ را ندارد.

ریکی در این فصل در بازی های رسمی به میدان نرفته و به ندرت هم در جریان بازی گرم کرده است. او می داند شرایطش در بارسلونا راحت نیست ولی می داند در برخی مقاطع شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا خواهد کرد و می خواهد از آن ها به بهترین نحو استفاده کند.

ریکی پویگ در بازی های پیش فصل عملکرد خوبی داشت و حتی دو گل هم به ثمر رساند اما در بازی های لیگ به میدان نرفته است. پویگ از علاقه تیم های دیگر خبر دارد ولی آرزوی او موفقیت در بارسلونا است.

همچنین به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت، اگر چه چند روز قبل مایورکا مشتری بزرگ ری مانای بود ولی به نظر می رسد مقصد آینده وی در ایتالیا خواهد بود. فابریتزیو رومانو معتقد است که مذاکرات اسپتزیا و بارسلونا برای ری مانای در مراحل پیشرفته ای قرار دارد.

او یکی از بازیکنانی است که کومان درخواست خروج او را دارد و می تواند با خروج خود به بارسلونا پول تزریق کند. برخی نقل و انتقالات دیگر نظیر پیانیچ و نتو هم ممکن است انجام شوند.

این تیم توسط بازیکن سابق بارسلونا یعنی تیاگو موتا هدایت می شود و در رده پانزدهم سری آ قرار دارند.

9404