اینزاگی رسما استارت زد/ پیروزی اینتر مقابل لوگانو در ضربات پنالتی

اینزاگی رسما استارت زد/ پیروزی اینتر مقابل لوگانو در ضربات پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو، کار خود در تیم جدیدش را با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تیم فوتبال لوگانو شروع کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، نراتزوری کار خود را برای فصل جدید با پیروزی برابر تیم لوگانوی سوئیس در ورزشگاه کورناردو شروع کرد. این بازی، اولین مسابقه اینتر با سرمربیگری سیمونه اینزاگی بود که به برتری تیم ایتالیایی در ضربات پنالتی منجر شد.

سرمربی سابق لاتزیو جایگزین آنتونیو کونته شد که فصل گذشته توانست یک اسکودتوی با ارزش را پس از 11 سال برای باشگاه اینتر به ارمغان بیاورد. اینتر در این مسابقه دوستانه و تدارکاتی از وجود استفانو سنسی و هاکان چالهان اوغلو بی بهره بود؛ ضمن این که بازیکنانی که در تابستان امسال در مسابقات قهرمانی جام ملت های اروپا بازی کرده بودند نیز به تدریج به مجموعه تیم و ترکیب اصلی بازمی گردند.

اینزاگی این بازی را با سیستم 2-5-3 آغاز کرد ولی این تیم لوگانو بود که با دو گل پیش افتاد، پس از آن دنیلو دی آمبروزیو و مارتین ساتریانوی 20 ساله اروگوئه ای هر کدام یک گل به ثمر برسانند تا نتیجه رقابت به تساوی کشیده شده و نتیجه بازی با ضربات پنالتی مشخص شود. جایی که یونوت رادو، دروازه بان نراتزوری در این مسابقه تدارکاتی موفق به مهار یک ضربه پنالتی حریف شد و آندره آ رانوکیا از اینتر نیز توانست ضربه پنالتی خود را به ثمر رساند تا در نهایت این تیم اینتر باشد که در ضربات پنالتی برنده این رقابت دوستانه می شود.

ترکیب ابتدایی اینتر در این مسابقه (2-5-3): هندانوویچ؛ دی آمبروزیو، رانوکیا، دی مارکو؛ دارمیان، ناینگولان، آگومه، گالیاردینی، دالبرت؛ ساتریانو، پینامونتی

9404