رابرتسون: لیورپول هنوز فرصت دارد تا فصل را به خوبی برساند

رابرتسون: لیورپول هنوز فرصت دارد تا فصل را به خوبی برساند

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول معتقد است که آن‌ها هنوز می‌توانند با عملکرد خوب، فصل را به خوبی پایان برسانند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل از لیگ برتر، علی‌رغم شروع خوبش در ابتدا، الان اصلا وضعیت مناسبی ندارد. مصدومیت فن دایک و دیگر بازیکنان کلیدی این تیم باعث شد تا شاگردان کلوپ در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارند و ۵ امتیاز با جایگاه کسب سهمیه فاصله دارند. 

به نقل از سایت گل، رابرتسون در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: “فصل متفاوتی را پشت سر می‌گذرانیم. من از مسئولیت پذیری فرار نمی‌کنم و همیشه در لیورپول احساس مسئولیت می‌کنم، اما در این فصل مصدومیت فن‌دایک، هندرسون و جوئل ماتیپ باعث شد تا در این وضعیت سخت قرار بگیریم. متاسفانه همانند فصل پیش، فصل خوبی را نمی‌گذرانیم، اما هنوز فرصت خوبی برای خوب تمام کردن فصل داریم. ایمان داریم که باید جایگاه بالاتری در جدول داشته باشیم. پیش از کریسمس واقعا نمایش خوبی داشتیم.”

رابرتسون در ادامه نیز گفت: “امیدوارم بتوانیم به روند گذشته خود بازگردیم و هنوز می‌توانیم با نتایج خوب در لیگ قهرمانان اروپا هواداران را خوشحال کنیم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.”

شاگردان یورگن کلوپ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

۴۴۱۶