ژسوس: آگوئرو دیگر جوان نیست و حالا نوبت من است

ژسوس: آگوئرو دیگر جوان نیست و حالا نوبت من است

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی، می گوید که سرجیو آگوئرو دیگر جوان نیست و باور دارد که حالا زمان درخشش او در منچسترسیتی فرا رسیده است.  

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی برزیل از حضور در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا راضی است. استعداد و توانایی های این بازیکن 22 ساله هرگز برای کسی ابهام برانگیز نبوده اما در 22 سالگی هنوز به الماسی می ماند که نیاز به صیقل خوردن دارد. به نظر می رسد که در سال های پیش رو فرصت بیشتری در اختیار این بازیکن برای حضور در ترکیب سیتی قرار بگیرد. او در گفتگو با روزنامه انگلیسی سان در این باره اظهار داشت: " در اولین فصلی که به سیتی آمدم زیاد بازی کردم. من به اینجا آمدم تا بازی کنم، بازی کنم و بازی کنم. بعد از آن سال گاهی آگوئرو به من ترجیح داده شد. می دانم که سرجیو یک اسطوره است. می دانم که او بهترین گلزن باشگاه است و یک مرد بسیار عالی است. من او را به عنوان یک انسان و یک بازیکن دوست دارم. می دانم که سرجیو می تواند در هر بازی به دلیل کیفیت و تجربه خود گلزنی کند و هر بار که بازی می کند، دوست دارم گلزنی کند و طبعا من هم صبر می کنم. "

او در ادامه اضافه کرد: " من دوست دارم هر بازی به میدان بروم اما واقعیت اینطور نیست. ما بازیکنان خوب زیادی داریم. من دوست دارم از حضور در زمین لذت ببرم. اما می دانم که سرجیو دیگر مثل من جوان نیست و حالا فکر می کنم که زمان من فرا رسیده است. این زمان من است. می خواهم فوتبال بازی کنم و پیشرفت کنم. این چیزی است که عاشق آن هستم و خوشحالم می کند. بازی نکردن سخت است اما من به تصمیم مربی و دوستم، سرجیو، احترام می گذارم چون او اسطوره باشگاه است. "

1070