دزدان ، درآستانه ال کلاسیکو به منزل سمدو زدند

دزدان ، درآستانه ال کلاسیکو به منزل سمدو زدند

پایگاه خبری فوتبالی- نلسون سمدو مدافع پرتغالی بارسلونا آخرین فوتبالیستی است که قربانی حضور سارقان درمنزلش شده است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش کادنا سر،مدتی است که موج سرقت از منازل فوتبالیستها در زمان برگزاری مسابقات فوتبال به راه افتاده و این اتفاق در اسپانیا بیش از سایر کشورها رخ می دهد. تا پیش از این منازل بازیکنانی مثل کریم بنزما، جوردی آلبا و پیکه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال مورد سرقت قرار گرفته بود و حالا این اتفاق در آستانه ال کلاسیکو برای نلسون سمدو تکرار شده است.

کادنا سر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که در آستانه بازی ال کلاسیکو و در شرایطی که او در اردوی باشگاه کاتالان حضور دارد، چند دزد به منزلش رفته اند. البته هنوز جزئیات زیادی درمورد این سرقت و وسایل مسروقه و ارزش مادی آنها منتشر نشده و اعلام نشده که آیا در هنگام سرقت کسی در خانه بوده یا خیر.

نلسون سمدو یکی از بازیکنانی است که به ندرت از زندگی شخصی اش تصاویری را منتشر می کند، اما او با همسر و دو فرزندش که یکی از آنها چند هفته پیش به دنیا آمده، دراین خانه زندگی می کنند.

بدین ترتیب مهمترین بازی این ماه های فوتبال اسپانیا، نه تنها با حاشیه های سیاسی همراه است، بلکه جنجالی این چنینی را نیز به همراه داشته و دزدان با بهره گیری از نبود سمدو، به سراغ خانه و اموال او رفته اند. حالا باید نام نلسون سمدو را به لیست چهره های فوتبالی اسپانیا که منازلشان مورد سرقت دزدان قرار گرفته، اضافه کرد. در این لیست بلند بالا نام افرادی مثل کاسمیرو، زیدان، ایسکو، بنزما، لوکاس واسکس جرارد پیکه، جوردی آلبا و کوین پرینس بواتنگ نیز دیده می شوند. حتی خانه آلوارو موراتا، ستاره اتلتیکو هم در زمانی که در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور داشت و همسر و فرزندانش در خانه بودند نیز مورد سرقت قرار گرفته است.

6363