والورده: منتظرم گریزمان را درکنار مسی و سوارز ببینم.

والورده: منتظرم گریزمان را درکنار مسی و سوارز ببینم.

سایت رسمی فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا بعد از برد تیمش مقابل ویسل کوبه، راضی و خوشحال بود و با نمایش رضایت بخش شاگردانش مقابل حریف ژاپنی، سرخوش و شاد به اسپانیا بازخواهد گشت. او در پایان این دیدار دوستانه که با برد 2-0 بارسلونا مقابل ویسل کوبه اینیستا به پایان رسید در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از عملکرد آنتوان گریزمان پرداخت.

به گزارش فوتبالی، والورده با اشاره به بازی خوب گریزمان به این نکته اشاره کرد که بی صبرانه منتظر همکاری او با مسی و سوارز در زمین چمن است. والورده دراین باره گفت:«بازیکنانی که خوب هستند، نهایتا خیلی خوب در زمین همدیگر را پیدا می کنند. باید ببینیم که اوضاع برای گریزمان درکنار مسی و سوارز چطور پیش خواهد رفت ولی ما امیدهای زیادی دراین رابطه داریم. گریزمان بازیکنی است که سریع در زمین حرکت می کند و خیلی خوب فضاها را پیدا می کند.»

والورده در ادامه با اشاره به بازی خوب دمبله گفت:« او حسابی در جریان بازی مشارکت داشت و دقیق تر از بازی قبلش کار کرد. انتظار داریم که این موقعیتها تبدیل به گل شود. چون او توانایی این کار را دارد.» سرمربی بارسا درمورد عملکرد کارلس پرز که دو گل بارسا را به ثمر رساند گفت:« این خبر خوبی برای ماست. او می تواند با اعتماد به نفس بیشتری کار کند و از جمله جوانانی است که یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است.»

سرمربی بارسا درمورد عملکرد دی یونگ خرید جدید بارسا در بازی با ویسل کوبه گفت:« او دراین بازی در پست متفاوتی درمقایسه با بازی قبلی مان به میدان رفت. ما این فرصت را داریم تا بازیکنان را درپستهای مختلفی مورد امتحان قرار دهیم. دی یونگ خوب کار کرد. البته هنوز زود است که بتوانیم یک پست مشخص برایش تعیین کنیم و مهم این است که او را به عنوان یک گزینه دراختیار داریم.»

بخش پایانی صحبتهای والورده به رویارویی اینیستا، سامپر و داوید ویا با تیم سابقشان (بارسلونا) اشاره داشت:« این بازی برای ما مملو از احساسات بود. در عین حال توانستیم به هر بازیکن 45 دقیقه بازی بدهیم. با احساس خوبی ژاپن را ترک می کنیم. شاید گرما و رطوبت مارا اذیت کرده باشد ولی درعین حال توانستیم برنامه های مدنظرمان را پیاده سازی کنیم و به مشکلی برنخوردیم.»

6363