گواردیولا: از وار حمایت می کنم ولی گل یورنته هندبالی بود

گواردیولا: از وار حمایت می کنم ولی گل یورنته هندبالی بود

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان دیدار هیجان انگیز تیمش مقابل تاتنهام که با حذف سیتی از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاهمراه بود در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

پپ درآنالیز عملکرد داور مسابقه گفت:« من طرفدار فوتبال عادلانه هستم و به نظرم داور باید کمک شود. در آینده قطعا فوتبال عادلانه تر خواهد شد.  ما خیلی ناراحتیم؛ ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است.»

او با ابراز حمایت از تکنولوژی وار گفت:« من همچنان از تکنولوژی وار حمایت می کنم ولی به عنوان مثال گل یورنته از یک زاویه گلی هندبالی بود ولی از زاویه ای که تصویر را به داور نشان دادند، نه..من طرفدار فوتبال اوریجینال با همان تصمیمهای ابتدایی هستم ولی باید گاهی وقتها به داور کمک شود. اگر صحنه ای آفساید است، خب آفساید است و نمی توان کاری کرد. اما در آینده قطعا فوتبال عادلانه تر خواهدشد و در زمان حال هم همینطور خواهد بود.»

گواردیولا در مورد شرایط ایده آل تیمش در لیگ برتر انگلیس گفت:« الان باید خوب بخوابیم، استراحت کنیم و توانمان را بازیابی کنیم. باید از جایمان بلند شویم. باید در بازی روز شنبه واکنش نشان دهیم. ما نه ماه برای قهرمانی در لیگ برتر جنگیده ایم والان همه چیز در دستان ماست تا به جام برسیم و تا آخرین لحظه برای کسب این جام قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.»

 

6363