مطهری، فرشته خوشبختی ذوب‌آهن در زمین و‌ هوا

مطهری، فرشته خوشبختی ذوب‌آهن در زمین و‌ هوا

وبسایت رسمی فوتبالی - مهاجم جوان ذوب‌آهن در نیم فصل دوم و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا روزهای درخشانی را زیر نظر منصوریان پشت سر می‌گذارد و به نوعی عصای دست او به حساب می‌آید.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از ورزش سه، باز هم مطهری توانست برای ذوب‌آهن گلزنی کند تا به این واسطه ستاره‌ بی بدیل تیمش در نیم فصل دوم به حساب آید. مهاجمی که به زعم سرمربی‌اش دو فصل بسیار سخت و دور از انتظار را پشت سر گذاشته و‌ حالا در فکر جبران است و برای آن تلاش می‌کند.

 مهاجم احیا شده ذوب‌آهن روز گذشته با تصمیم منصوریان بعد از بیرون رفتن اوساگونا به نوک خط حمله رفت تا دیگر به عنوان وینگر محسوب نشود. او در دقایق پایانی توانست از سانتر عالی یارانش از سمت راست استفاده کرده و با توجه به غفلت مدافعان سپاهان با ضربه سر گل اول را به ثمر رسانده و نتیجه را به تعادل بکشد.

ارسلان مطهری در این چهار بازی اخیر، پنج گل برای ذوب‌آهن به ارمغان آورده است. از گلزنی با شوت به پدیده و استقلال خوزستان تا فرو ریختن دروازه دو تیم النصر عربستان و سپاهان با ضربه سر که او را به مهاجمی خطرناک در زمین و‌ هوا تبدیل کرده است. حالا او از بسیاری از مهاجمان آماده لیگ برتر مثل کی‌روش استنلی و آنتونی استوکس میانگین گلزنی بهتری در نیم فصل دوم دارد و به دنبال ادامه روند صعودی‌اش است.

1984