حسین حسینی تیمش را در صدر نگه داشت، خودش را نه!

حسین حسینی تیمش را در صدر نگه داشت، خودش را نه!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان استقلال نتوانست در دیدار برابر ذوب آهن دروازه خود را بسته نگه دارد تا به این ترتیب حسین پورحمیدی با 15 کلین شیت در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال که شب گذشته در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفته بود، موفق شد مقابل این تیم کامبک بزند و به صدر جدول بازگردد.

یکی از عواملی که باعث شد تا استقلال در بازی بماند و در ادامه موفق به زدن گل دوم و کسب سه امتیاز این بازی شود، واکنش به موقع و خوب سید حسین حسینی در دقیقه 82 بود.

کاپیتان استقلال که با گل زود هنگام مجید علیاری فرصت رسیدن به پانزدهمین کلین شیت فصل را از دست داده بود، در دقیقه 82 مانع از گلزنی ذوب آهن شد تا استقلال گل دوم را دریافت نکند، چه بسا اگر آن توپ گل می‌شد، با توجه به دقایق کم باقی مانده تا پایان بازی، شاید شاگردان نکونام حتی موفق به کسب تساوی هم نمی‌شدند.
 
به هر حال حسینی با آن واکنش سهم زیادی در پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس داشت اما در رساندن خودش به صدرجدول کلین شیت ناکام بود. حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراتور با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر فولاد، با 15 کلین شیت، در صدر جدول قرار گرفت تا حسینی به رده دوم سقوط کند.

حسینی در دیدار برابر تراکتور غایب بود و همین باعث شد تا پورحمیدی از غیبت رقیبش استفاده کند و با او برابر شود و حالا دروازه‌بان تی‌تی‌ها در این هفته به تنهایی در رده نخست ایستاد. شاید برای حسینی موفقیت تیمی مهمتر از موفقیت فردی باشد، اما کاپیتان استقلال نیم نگاهی هم به دستکش طلایی دارد و باید دید این رقابت نزدیک در هفته‌های باقی مانده به چه شکلی پیش خواهد رفت.

۲۶۳۶