شادی مسی در آغوش دمبله و به سبک پله!

شادی مسی در آغوش دمبله و به سبک پله!

سایت رسمی فوتبالی -  دیدار شنبه شب بارسلونا مقابل سویا با برد بارسا و البته نمایش خیره کننده لیونل مسی به پایان رسید. اما بعد از اتمام این بازی ، تنها صحبت از عملکرد خیره کننده لیونل مسی نبود.

چرا که شادی مسی بعد از به ثمر رساندن سومین گل بارسا در این بازی، حسابی جنجالی شد و تصاویر شادی او در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد.

در دقیقه 66 بازی بود که لیونل مسی با بهره گیری از پاس عثمان دمبله توپ را وارد دروازه سویا نمود و توانست دومین گلش در این بازی ورزشگاه سانچس پیسخوان را به ثمر برساند.با این گل بارسا برای اولین بار دراین بازی از میزبانش پیش افتاد و شادی مسی بعد از به ثمر رساندن این گل، یادآور تصویری قدیمی بود.

مسی برای جشن گلش در آغوش دمبله قرار گرفت و بازوی راستش را بالا برد و مشتش را رو به آسمان گرفت و با دست چپش، دمبله را بغل کرده بود. این تصویر دقیقا مشابه با شادی گل تاریخی پله و جرزینیو در جام جهانی 1970 بود. زمانی که برزیل اولین گلش را در برد 1-4 مقابل ایتالیا به ثمر رسانده بود.


همین نحوه شادی مسی باعث شد تا خیلی سریع، تصویری از شادی او در آغوش دمبله، در کنار شادی پله قرار بگیرد و خیلی ها هم با بهره گیری از این شادی مشابه، دوباره بحث مقایسه مسی با اسطوره های دنیای فوتبال از جمله پله را به راه انداختند.

6363