پدر نیمار: بحث جدایی نیمار از بارسا، خروج از زیرسایه مسی نبود؛ رئال مادرید؟ نه

پدر نیمار: بحث جدایی نیمار از بارسا، خروج از زیرسایه مسی نبود؛ رئال مادرید؟ نه

سایت رسمی فوتبالی- نیمار دا سیلوا سانتوس، پدر نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگو با برنامه گرانده سیرکولوی شبکه تلویزیونی برزیل به آنالیز مسائل مرتبط با پسرش پرداخته است.

دراینجا می توانید گزیده ای از این گفتگوی جذاب را مطالعه کنید:

*دوست دارید پسرتان ستاره شماره یک دنیای فوتبال باشد؟

هرگز این موضوع را به عنوان یک هدف پیش روی پسرم قرار نداده ام و بعید می دانم که خود نیمار هم تبدیل شدن به ستاره شماره یک دنیای فوتبال را هدف قرار داده باشد. ولی حضور در بهترین تورنمنتها و در مراکز بزرگ فوتبالی بحث دیگری است. دراین زمینه قطعا نیمار انگیزه های زیادی دارد. آیا او قهرمان خواهد شد یا نه؟ ما ریاکار نیستیم و نمی گوئیم که این برای شخصیت و کارنامه کاری ما خوب نیست؛ ولی این بستگی به تلاشهای او و تیمش دارد. هیچ کسی به تنهایی بهترین بازیکن دنیا نشده است. مهم این است که هربازیکنی با تیمش هم بتواند موفق باشد.

*خروج از زیر سایه مسی

بحث جدایی نیمار از بارسلونا، بحث خروج او از زیر سایه مسی نبود. این تصمیم خیلی سختی بود. بحث یک کشور دیگر در میان بود که از ما برای این پروژه کمک می خواست تا بتواند لیگ این کشور را بیشتر در معرض دید قرار دهد. اگر از این دیدگاه به ماجرا نگاه کنید، متوجه می شوید که تنها بحث انگیزه و خواسته فقط نیمار نبود و بحث خیلی فراتر از اینها بود

*عاداتی که نیمار باید ترک کند.

پسر من به بلوغ کافی رسیده؛ 27 سال سن دارد و می داند که چه چیزهایی برایش خوب است. بحث این نیست که او بخواهد به گوش دادن به نصایح من ادامه بدهد یا نه. او در یک سیستم ستمگرانه گیر نیفتاده و دقیقا برعکس است. نیمار پسری شاد و آزاد است و می تواند هرکاری که دوست دارد انجام دهد و به هر ترتیبی دوست دارد رفتار کند. اینکه من در زندگی نیمارهستم، بدین معنا نیست که او را کنترل می کنم

*جروبحث با کاوانی برسر زدن ضربه پنالتی

نیمار نفر اول در زدن ضربات پنالتی تیم بود. قبل از آن هم جروبحثی دراین رابطه صورت گرفته بود و درآن زمان سرمربی تعیین نکرده بود که چه کسی پنالتی تیم را خواهد زد. در تعدادی از بازیها، تیم به پنالتی رسیده بود و هرگز کاوانی پنالتی را به نیمار نداده بود. از آنجا که کاوانی قبل از آن، به گل رسیده بود، نیماراز او خواست تا او پنالتی را بزند. سرهمین هم ناراحت شد و البته این بحث در همانجا بسته شد. بحث خاصی درمورد جروبحث نیمار و کاوانی نبود و مسئله در همان زمین چمن تمام شد. بعد از آن سرمربی تیم تصمیم گرفت که نیمار پنالتی ها را بزند. کاوانی 50 بازی دیگر فرصت داشت تا بتواندبرترین گلزن تیم بشود.

*نیمار به رئال مادرید خواهد رفت؟

نه

*مشکلات مالیاتی در اسپانیا

ما هیچ پرونده بازی در اسپانیا دراین رابطه نداریم. یک پرونده برسر بحث فساد افراد سوم و غرامت های مشخصی درمیان است که این مشکل خاصی نیست و خیالمان راحت است.

6363