ماریانو: مشتاق دعوت به تیم ملی اسپانیا هستم

ماریانو: مشتاق دعوت به تیم ملی اسپانیا هستم

سایت رسمی فوتبالی - سرانجام خولن لوپتگی فرصت حضور در بازی را در اختیار ماریانو دیاز گذاشت و این بازیکن پس از گلزنی در اولین بازی خود برای رئال مادرید اعلام کرد که مشتاق دعوت به تیم ملی اسپانیا توسط لوییس انریکه است.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق لیون پس از حضور در دقیقه 72 بازی در برابر رم موفق شد در وقت های تلف شده یک گل تماشایی به ثمر برساند که تشویق و تحسین هواداران را نیز به دنبال داشت. او در مصاحبه پس از بازی خود گفت: " از حضور در تیم لوییس انریکه بسیار خوشحال می شوم. امیدوارم بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم. از گلزنی بسیار خوشحال شدم و باید از هم تیمی هایم تشکر کنم. پاس مارسلو باعث شد که بتوانم اولین حضورم را به این زیبایی جشن بگیرم. "

مربی سابق پورتو تا به حال فرصتی برای بازی در اختیار ماریانو قرار نداده بود و این مهاجم تایید کرد که مربی به او گفته همانطور بازی کند که در تمرینات بازی می کند. او اضافه کرد: " لوپتگی به من گفت که در پرس ها شرکت کنم، توپ را از دست ندهم و به هم تیمی هایم کمک کنم. او گفت همان کارهایی که در تمرینات انجام می دهم در این بازی پیاده کنم. در رئال مادرید همه ما مسئولیت های بزرگی داریم و باید با اشتیاق زیاد در لیگ قهرمانان حاضر شویم. "

با جدایی کریستیانو رونالدو از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ابتدای تابستان هنوز جایگاه ماریانو در رئال مادرید مشخص نیست اما این باعث نگرانی این بازیکن نشده است. او گفت: " هدف شخصی من این است که به تیم کمک کنم. قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند عالی باشد. من همیشه می خواستم به این تیم و باشگاه بازگردم بنابراین سپاسگزار موقعیتی که دوباره به دست آورده ام، هستم. "