چهار خرید احتمالی منچستریونایتد در روزهای پایانی نقل و انتقالات

چهار خرید احتمالی منچستریونایتد در روزهای پایانی نقل و انتقالات

سایت سمی فوتبالی - خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد قصد دارد در این هفته و پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی را به تیم خود اضافه کرده تا تیمش را تقویت کند.

مورینیو در جریان تور پیش فصل منچستر یونایتد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بسیار ناراضی بود و این نارضایتی با توجه به ولخرجی های رقیب سنتی آنها لیورپول بیشتر نیز شد.

مورینیو در سومین فصل حضور خود در منچستر یونایتد اعلام کرده که لیست بازیکنان مورد نظر خود را یک ماه قبل به وودوارد ارائه کرده است. اما تنها فرد، دیه گو دالوت و دروازه بان سوم لی گرانت به این تیم اضافه شده است.

مورینیو دو بازیکن دیگر برای تقویت تیم خود نیاز دارد اما معتقد است که پیش از اولین دیدار منچستر یونایتد در لیگ برتر برابر لسترسیتی تنها می‌تواند یک بازیکن دیگر به خدمت بگیرد.

مورینیو پس از باخت ۱ - ۰ روز یکشنبه برابر بایرن مونیخ به تلویزیون منچستر یونایتد گفت: " مدیر باشگاه مدتهاست که می داند من چه بازیکنانی را نیاز دارم. او می داند که من چه می خواهم. من می دانم که او تمام تلاشش را برای من انجام می‌دهد. هنوز چند روز فرصت باقی مانده تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مدافع بارسلونا، یری مینا، و ستاره کروات اینتراخت فرانکفورت، آنته ربیچ، به منچستر یونایتد نزدیک شدند اما در نهایت چه کسی به این تیم خواهد پیوست؟ در این مطلب نگاهی به گزینه های احتمالی جدید منچستریونایتد در فصلی که این تیم قصد دارد رقیب سنتی خود منچسترسیتی را از تکرار عنوان قهرمانی بازدارد می اندازیم.

ویلیان - چلسی

عملکرد خوب ویلیان او را به گزینه مورد علاقه مورینیو تبدیل کرده است. این بازیکن ۲۹ ساله در انتهای فصل بسیار به منچستر یونایتد نزدیک شد و حالا در تمرینات آمادگی پیش فصل چلسی نیز شرکت نکرده است. ویلیان در سال ۲۰۱۳ توسط مورینیو چلسی آورده شد و در ۱۲ ماه گذشته صحبت های بسیاری درباره انتقال او به منچستر یونایتد مطرح شده است. با توجه به علاقه آنتونی مارسیال به جدایی از شیاطین سرخ به نظر می رسد که ویلیان بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن در تئاتر رویاها باشد. هر چند او پس از شکست ۲ - ۰ در جام خیریه انگلیس برابر منچسترسیتی اعلام کرد که قصد ترک چلسی را ندارد. 

هری مگوایر - لسترسیتی

یونایتد مدافع وسط‌های بسیاری مانند اریک بیلی، ویکتور لیندلوف، کریس اسمالینگ، مارکوس روخو و فیل جونز دارد. اما هر ۵ مسافر با مصدومیت‌های مداوم روبرو بوده و اشتباهات مکرری در بازیهای منچستر یونایتد داشتند.. منچستر یونایتد احتیاج به بازیکنی مطمئن در دفاع خود دارد و هری مگوایر با توجه به عملکرد درخشان خود در جام جهانی به نظر گزینه مناسبی برای این تیم می آید. این بازیکن ۲۵ ساله به سرعت رشد کرده و قدرت او در نبردهای هوایی و بازی سازی از دفاع به حمله او را به بازیکنی مطمئن و تاثیرگذار تبدیل کرده است هرچند رقم درخواستی لسترسیتی برای فروش او که ۷۰ میلیون پوند عنوان شده می تواند مانع بزرگی در راه انتقال این بازیکن باشد.

ایوان پریشیچ - اینتر

شیاطین سرخ خواهان جذب پریشیچ هستند. مورینیو علاقه داشت که بازیکن خستگی‌ناپذیر تیم ملی کرواسی را پس از جذب لوکاکو در فصل گذشته به خدمت بگیرد. قدرت بالای ارسال و سانتر پریشیچ می‌توانست در کنار قدرت لوکاکو در نبردهای هوایی بسیار تاثیرگذار باشد اما این انتقال عملی نشد. به نظر می‌رسد مورینیو بازیکن اینتر را یکی از اهداف اصلی خود برای فصل جدید منچستر یونایتد قرار داده است. پریشیچ بعد از درخشش در جام جهانی و با توجه به احتمال جدایی مارسیال از منچستر می‌تواند بازیکنی باشد که لبخند را به لب‌های مورینیو باز می‌گرداند.

توبی آلدرویرلد - تاتنهام

مینا، مگوایر و جروم بواتنگ همگی جزو گزینه‌های مدنظر منچستر یونایتد بودند اما به نظر می‌رسد آلدرویرلد اولین هدف منچستر یونایتد باشد و در آستانه انتقال به این تیم قرار داشته باشد. این بازیکن می تواند در دفاع وسط یا دفاع چپ به میدان برود و بهترین گزینه برای مورینیو با توجه به مصدومیت و عدم آمادگی لوک شاو است. ستاره تاتنهام در آخرین سال قرارداد خود با این تیم قرار دارد. مذاکره با دنیل لوی کار آسانی برای یونایتد نیست و مدیر تاتنهام درخواست ۷۰ میلیون پوند برای فروش این بازیکن کرده است.