سمپائولی: سویا در سطح بزرگترین باشگاه های اروپا است

سمپائولی: سویا در سطح بزرگترین باشگاه های اروپا است

وبسایت رسمی برنامه نود - سمپائولی با امیدواری تیمش را آماده جدال با یوونتوس کرده است.

به گزارش وبسایت نود، خورخه سمپائولی در اولین تجربه مربیگریش در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت سویا، به مصاف قهرمان فوتبال ایتالیا خواهد رفت، او در مورد دیدار حساس مقابل یووه می گوید:

خوشبختانه فوتبال بازی تیمی است، اگر قرار بود بر مبنای اسم ها باشد، یوونتوس تیمی قوی تر بود، اما ما در قالب یک تیم و یک گروه متحد تلاش خواهیم کرد تا ببینیم چه چیزی انتظارمان را می کشد. برنامه تیمی ما همان چیزی است که تا الان بوده، یعنی کار هجومی. بعضی ساختارهای تاکتیکی ممکن است دچار تغییر شود ولی در کل، پایه کار تیم بر مبنای بازی هجومی است.

باید با تعصب نسبت به این پیراهن و هواداران بازی کنیم، این مسابقه جدالی مهم مقابل قهرمان ایتالیا است، باید به سختی تلاش کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. کسب یک نتیجه خوب به ما این باور را می دهد که متوجه شویم در سطح تیم های بزرگی مثل یوونتوس هستیم.

یوونتوس در سطح بهترین تیم های اروپا قرار دارد، آنها بازیکنان با کیفیت جدیدی را اضافه کرده اند و استخوان بندی تیم قهرمان را حفظ کرده اند.

امیدوارم و به این باور رسیده ام که می توانیم نمایش خوبی را مقابل یوونتوس ارائه کنیم. روی کاغذ آنها قوی تر هستند ولی باید دید روح تیمی چه تفاوت هایی را در عملکرد و نتیجه از خود نشان می دهد.

سرخیو ریکو در مسابقه چهارشنبه شب از ابتدا بازی خواهد کرد.

2021