آزپلیکوئتا: گل دوم سوانسی هدیه داور بود

آزپلیکوئتا: گل دوم سوانسی هدیه داور بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع اسپانیایی چلسی به شدت از داور بازی با سوانسی انتقاد کرد و نادیده گرفتن خطای مسلم روی کیهیل را دلیل نتیجه تساوی تیمش دانست.

به گزارش وب سایت نود، سزار آزپلیکوئتا مدافع چلسی از خطای آشکار لروی فر مهاجم سوانسی در صحنه گل دوم این تیم ابراز اطمینان کرد و گفت دور ماندن این صحنه از چشم داور باعث شد گل دوم حریف به چلسی تحمیل شود.

عصر یکشنبه در جریان دیدار تیم های چلسی و سوانسی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، آندره مارینه داور بازی روز سختی را پشت سرگذاشت و به شدت مورد انتقاد مسئولان و بازیکنان تیم چلسی قرار گرفت. در این بازی مدافعان سوانسی به دفعات روی دیگو کاستا مهاجم چلسی مرتکب خطا شدند؛ اما صحنه گل دوم میزبان خشم مربیان و بازیکنان چلسی را به دنبال داشت زیرا آنها معتقد بودند لروی فر پیش از زدن گل، روی تیم کیهیل مرتکب خطای آشکاری شد که همه آن را دیدند به جز داور. سزار آزپلیکوئتا مدافع تیم چلسی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:

واقعاً ناامید کننده بود زیرا اکثر زمان بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. هر دو گل آنها از روی اشتباهات دیگران به دست آمد نه کیفیت تیمی و فردی تیم حریف. حرکت لروی فر در صحنه گل دوم خطای کاملاً آشکار بود. داور به جای آنکه یک ضربه خطا به سود ما اعلام کند، این فرصت طلایی را به حریف داد. واکنش بازیکنان ما پس از دریافت گل دوم بسیار عالی بود. وقتی نتیجه را به تساوی کشاندیم باز هم موقعیت گلزنی و برتری در این بازی را داشتیم؛ افسوس که از این بازی تنها یک امتیاز کسب کردیم.

سزار آزپلیکوئتا در مورد درخشش دیگو کاستا که در فصل جدید 4 گل برای چلسی به ثمر رسانده، اینگونه توضیح داد:

نتیجه تمرینات سخت و منظم کاستا در زمین معلوم می شود. او پاداش کار و تلاش سخت خود در زمان تمرینات را با گلزنی در مسابقات می گیرد. وقتی کاستا و یا هر بازیکنی برای ما گلزنی می کنند، یعنی تیم ما مسیر درستی را در پیش گرفته است.

2081