بازیکنی که پس از 11 سال دوباره در دورتموند در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی کرد

بازیکنی که پس از 11 سال دوباره در دورتموند در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - متس هوملز یکی از با سابقه ترین بازیکن ها در بروسیا دورتموند است و اکنون پس از سال ها دوباره در بروسیا دورتموند حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی ، آخرین باری که بروسیا دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، در فصل 2012/13 بود. در آن زمان دورتموند موفق شد در نیمه نهایی رئال مادرید را شکست بدهد و راهی فینال شود اما در فینال مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و جام را از دست داد.

متس هوملز در آن زمان در بروسیا دورتموند حضور داشت و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به همراه زردپوشان تجربه کرد. حالا در فصل 2023/24 هم بروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و آن ها به مصاف پی اس جی رفتند. متس هوملز شب گذشته در ترکیب تیمش مقابل پی اس جی از ابتدا درون ترکیب حاضر بود. هوملز بین سال های 2016 تا 2019 در بایرن مونیخ بازی کرده است اما پس از آن دوباره به بروسیا دورتموند برگشته است.

مارکو رویس هم در نیمه نهایی سال 2013 حضور داشته است اما این بازیکن دیشب از ابتدا درون ترکیب تیمش حضور نداشت و در دقیقه 83 به جای کریم آدیمی وارد میدان شد.

1471