ستارگان جدید لیگ آمریکا؛ از ژیرو تا کاپیتان‌های دورتموند و رئال مادرید

ستارگان جدید لیگ آمریکا؛ از ژیرو تا کاپیتان‌های دورتموند و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ آمریکا به مقصدی برای آخرین سالهای فوتبال بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیز سوارز، سرجیو بوسکتس، جوردی َآلبا، هوگو لوریس و صد البته لیونل مسی شاخص ترین چهره هایی هستند که در یک سال اخیر به این لیگ ملحق شده اند اما حالا به نظر می رسد که ستارگان جدیدی هم راهی این لیگ خواهند شد. 

اولیویر ژیرو مهاجم 37 سال میلان که در این فصل شانزده گل برای روسونری ها به ثمر رسانده، قید تمدید با میلان را زده و تصمیم گرفته که به لس آنجلس اف سی ملحق شود تا در آن جا در کنار هموطنش هوگو لوریس بازی کند.  مارکو رویس اسطوره باشگاه دورتموند نیز پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا از تیم زردپوش جدا می شود که  سن لوئیز می تواند مقصد احتمالی او باشد. 

ناچو فرناندز کاپیتان رئال مادرید هم در فکر ترک این تیم است تا پس از 25 سال از این باشگاه جدا شود. این بازیکن به نزدیکانش گفته که لیگ آمریکا را به پیشنهادهای دیگرش نظیر لیگ های عربستان و مکزیک ترجیح می دهد.  سرجیو راموس کاپیتان اسبق رئال مادرید که در حال حاضر در سویا حضور دارد هم به نظر می رسد که تصمیم گرفته که به باشگاه سن دیگو اف سی در لیگ آمریکا ملحق شود. 

به جز نامهای مذکور، بازیکنان دیگری نظیر آنتوان گریزمان، کوین دی بروینه و آنخل دی ماریا نیز ممکن است که راه حضور در لیگ آمریکا را در سالهای آینده در پیش بگیردند. 

4125