ستاره خط هافبک بایرن مونیخ، گزینه اصلی بارسلونا در تابستان

ستاره خط هافبک بایرن مونیخ، گزینه اصلی بارسلونا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی در پی جذب یک هافبک دفاعی است و جاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ نیز در لیست خرید آبی‌واناری‌ها حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نقاط ضعف بارسلونا در این فصل، پست 6 خط هافبک این تیم بود؛ جایی که پس از جدایی سرخیو بوسکتس، اوریول رومئو نتوانست جای خالی او را پر کند و بارسلونا با مشکلی جدی مواجه شد. بازیکنانی همچون فرنکی دی یونگ و ایلکای گوندوغان نیز توانایی بازی در این پست را ندارند.

هرچند که باید گفت در مقطعی از فصل، آندریاس کریستنسن در این پست بازی کرد و اتفاقا نمایش‌های کم‌نقصی از خود ارائه کرد و بارسلونا در حضور او در پست هافبک دفاعی تنها در یک مسابقه شکست خورد که آن هم در مقابل رئال مادرید بود. البته گفتنی است که در آن بازی هم کریستنسن کامل در میدان حاضر نبود و در ابتدای نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به فرمین لوپز داد.

با این حال، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در تابستان امسال، خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت و سازگار با وضعیت اقتصادی باشگاه است. جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که تنها یک فصل تا اتمام قراردادش باقی مانده، تبدیل به گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت کمربند خط میانی شده است.

به نقل از فران مارتینز، دکو و ژاوی به توافق رسیدند که اولویت اصلی باشگاه برای تابستان خرید یک هافبک پست 6 باشد. این بازیکن در لیست خرید کادر فنی حضور دارد و شانس بالایی برای پیوستن او به بلوگرانا وجود دارد.

گفته می‌شود که این بازیکن مایل است تا پیش از یورو 2024 تصمیم قطعی خود را برای آینده بگیرد.

1428