مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا فصل را از دست داد؟

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا فصل را از دست داد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا احتمالا تا پایان فصل برای تیم خود به میدان نخواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، فصلی که گذشت، اتفاقات تلخی برای هواداران بارسلونا رقم خورد. از شکست‌های سنگین و تحقیرآمیز تا از دست دادن همه جام‌های ممکن. خیلی از کارشناسان و هواداران، علت اصلی کیفیت پایین بارسا را مصدومیت‌‌های متعدد بازیکنان این تیم می‌دانند.

بازیکنانی همچون پابلو گاوی، الخاندرو بالده، پدری، مارک آندره ترشتگن و فرنکی دی یونگ که همگی‌شان بازیکنان اصلی تیم هستند و نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کنند، در مقاطعی از فصل دچار مصدومیت شدند و نتوانستند کاتالان‌ها را همراهی کنند. حالا که فصل جاری به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا دچار مصدومیت شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن تا پایان فصل نمی‌تواند برای بارسا به میدان برود.

او در دیدار مقابل رئال سوسیداد از روی نیمکت بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد، اتفاقی که گفته می‌شد ژاوی به‌خاطر عملکرد ضعیف این مدافع در هفته‌های اخیر گرفته، اما بعدتر مشخص شد که این بازیکن به علت مصدومیت نمی‌توانست از ابتدا بازی را آغاز کند. حالا نام این بازیکن در لیصست بازیکنان دعوت‌شده برای دیدار مقابل آلمریا هم دیده نمی‌شود.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، آرائوخو از ناحیه زانو همچنان احساس درد می‌کند و به همین خاطر در دیدار امشب تیمش مقابل آلمریا استراحت خواهد کرد. خاوی میگل، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز مدعی شده است که احتمال دارد آرائوخو تا پایان فصل برای بارسلونا بازی نکند و برای رقابت‌های کوپا آمریکا آماده شود.

1428