پشت پرده انتخاب لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا در سال ۲۰۲۱

پشت پرده انتخاب لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا در سال ۲۰۲۱

پایگاه خبری فوتبالی- در انتخابات مدیریت باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۲۱ اتفاقات جالبی رخ داد که به تازگی پشت پرده آن افشا شده است.

به گزارش فوتبالی، افشای ماجرای پشت پرده انتخابات ریاست بارسلونا در سال ۲۰۲۱ نشان داد که طبق قانون انتخاباتی ریاست تیم‌ های حاضر در لالیگا نامزدها باید با ارائه وثیقه از سوی خود ، نشان بدهند که از نظر مالی صلاحیت اداره یک باشگاه اسپانیایی را دارند اما در این مورد خوان لاپورتا هیچ پولی برای ارائه وثیقه نداشت اما این قانون را از راه دیگری دور زده بود. لاپورتا به کمک یک شرکت آمریکایی ۳۵۰ هزار یورو پول قرض کرد و به آنها وعده داد که با انجام دیدارهای بارسلونا در آمریکا ، این پول را از طریق درآمدهای باشگاه به این افراد پس بدهد.

مارشال یورنته در این مورد گفته بود که لاپورتا در طول تبلیغات انتخاباتی وعده داد که پول تاییدیه برای رياست توسط ۱۶ عضو حاضر ارائه خواهد شد و او را یک دروغگوی بزرگ نامید. یورنته در این مورد گفته بود: " من میدانستم که او توان اقتصادی لازم ندارد . او همه را فریب داد و در نهایت افرادی از خارج از اسپانیا به او پول دادند و این چیزی است که خلاف قوانین و اساس نامه باشگاه است که لاپورتا آن را امضا کرد ولی کسی با او برخورد نکرد."

۱۰۰۹