هافبک بارسلونا قصدی برای رفتن ندارد

هافبک بارسلونا قصدی برای رفتن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر حرف و حدیث هایی مطرح شده بود که طبق آن ها گفته می شد فرنکی دی یونگ ممکن است در تابستان آینده تصمیم به رفتن از بارسلونا بگیرد و بخواهد جمع آبی و اناری ها را ترک کند.

به گزارش فوتبالی ، در حقیقت با ماندن ژاوی هرناندز در بارسلونا برای فصل بعد، ترکیب بارسلونا در تابستان تغییراتی خواهد داشت. خوان لاپورتا به ژاوی هرناندز این قول را داده است که ترکیب تیم را تقویت می کند. یکی از مهم ترین بخش هایی که در بارسا باید تقویت شود خط هافبک است.

به نقل از روزنامه اسپورت، باشگاه بارسلونا می خواهد فرنکی دی یونگ را در تابستان پیش رو در ترکیب تیم خود حفظ کند. البته خود هافبک هلندی هم دوست دارد که در بارسلونا بماند و قصدی برای رفتن ندارد. او تا تابستان 2026 با آبی و اناری ها قرارداد دارد و قصد دارد که تا انتهای این قرارداد در بارسا بماند.

از تیم هایی مثل پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به عنوان مشتری های احتمالی فرنکی دی یونگ اسم برده شده است اما با ماندن او در بارسلونا این باشگاه ها شانسی برای خریدنش نخواهند داشت. بارسلونا می خواهد در این تابستان برناردو سیلوا را بخرد و باید دید که کدام بازیکن را به فروش می رساند.

1471