تصمیم بارسلونا برای خرید هافبک والنسیا جدی‌تر شد

تصمیم بارسلونا برای خرید هافبک والنسیا جدی‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تصمیم دارد یک هافبک به خدمت بگیرد و پپلو، ستاره خط میانی والنسیا یکی از گزینه‌های اصلی کاتالان‌ها است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک هافبک دفاعی باکیفیت و سطح جهانی است. آن‌ها تابستان قبلی اوریول رومئو را از تیم هم‌شهری خود، یعنی خیرونا به خدمت گرفتند اما این هافبک 31 ساله نتوانست انتظارات را برآورده کند و تبدیل به یک نیمکت‌نشین صرف در بارسا شد.

جدایی سرخیو بوسکتس یک بار دیگر اهمیت او را در ترکیب بارسلونا نشان داد، به طوری که شاگردان ژاوی یک فصل پس از جدایی او نتوانستند جای خالی او را پر کنند و همچنان جای خالی این بازیکن به چشم می‌آید. ژاوی هرناندز می‌خواهد برای فصل آینده این خلا را پوشش دهد و فکری به حال مرکز میدان بکند. گفته شده که یکی از شروط او برای ماندن در بارسلونا خرید بازیکن در این پست بوده.

آن‌ها گزینه‌های زیادی را زیر نظر دارند. یاشوا کیمیش، آمادو اونانا و مارتین زوبیمندی از جمله بازیکنانی هستند که نامشان در لیست خرید بارسلونا به چشم می‌خورد؛ اما ممکن است به علت مشکلات مالی، کاتالان‌ها قادر به خرید چنین بازیکنانی نباشند.

پپلو، هافبک اسپانیایی والنسیا می‌تواند یک گزینه مناسب با قیمتی ارزان برای بارسلونا باشد. به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، بارسلونا پپلو را زیر نظر گرفته است و نمایندگان باشگاه در خصوص سبک بازی او گزارش‌های مثبتی ارائه داده‌اند. به نظر می‌رسد پس از دیدار بارسلونا مقابل والنسیا در دیدار این هفته، تصمیم کادر فنی برای خرید پپلو جدی‌تر شده باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید کدام بازیکن توسط مدیران بارسلونا انتخاب می‌شود و پیراهن آبی‌واناری این تیم را به تن می‌کند.

1428