پیش‌بازی آلومینیوم - فولاد؛ زنگ خطر برای ویسی در صورت نبردن

پیش‌بازی آلومینیوم - فولاد؛ زنگ خطر برای ویسی در صورت نبردن

پایگاه خبری فوتبالی - آلومینیوم پس از صعود شیرین برابر پرسپولیس در جام حذفی، باید از فولاد میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در اهواز با تک گل ساسان انصاری به نفع فولاد به پایان رسید.

آلومینیوم بازی گذشته خود برابر پرسپولیس در جام حذفی به پیروزی رسید و راهی هشت تیم نهایی این رقابت‌ها شد تا با روحیه بسیار خوبی به ادامه لیگ برتر بپردازد. البته شاگردان مجتبی حسینی در چهار دیدار اخیر لیگ برتری خود به بردی دست پیدا نکرده‌اند و باید دید در این دیدار خانگی برابر فولاد به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

در سمت مقابل فولاد با عبدالله ویسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این سرمربی همچنان نتوانسته به اولین برد خود با تیم خوزستانی برسد. قرمزهای اهوازی دو دیدار اخیر خود را شکست خورده‌اند و در هفت مسابقه اخیرشان هم بردی ندارند تا در صورت عدم کسب سه امتیاز بازی فردا، وارد بحران شده و به نوعی وارد جمع فانوس به دستان لیگ برتری شوند.

البته آمار رویارویی های لیگ برتری آلومینیوم و فولاد به نفع تیم خوزستانی است و ایرالکو از هفت بازی خود برابر نماینده قرمزپوش اهواز به یک برد رسیده که مربوط به سه سال پیش در اراک است و باید دید این تیم می‌تواند دومین برد خود را هم مقابل فولاد رقم بزند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم در اصفهان با دو گل مقابل ذوب آهن شکست خورد و فولاد در اهواز با یک گل مغلوب مس رفسنجان شد.

وضعیت در جدول: آلومینیوم اراک با ۳۰ امتیاز دهم است و فولاد با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: یاسر همرنگ، محمد عطایی، محسن حکیم و میثم حیدری

1997