چادرملو و رکوردی که پابرجا نماند!

چادرملو و رکوردی که پابرجا نماند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی آلومینیوم اراک و چادرملو اردکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید تا شاگردان سعید اخباری، اولین باخت خود در سال 1403 را تجربه کنند. 

به گزارش فوتبالی، بازی آلومینیوم و چادرملو در اکثر دقایق بازی پایاپای پیش رفت البته که تصمیم بحث برانگیز داور در دقیقه 9، به نظر برخی شرایط مسابقه را تغییر داد اما در کل هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر داشتند که بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر، بازی را از داشتن گل محروم کرده بود. 

در دقیقه 9 امین کاظمیان در داخل محوطه جریمه با دروازه‌بان چادرملو برخورد داشت و به زمین خورد. اما داور این صحنه را تمارض کاظمیان تشخیص داد و به او کارت زرد نشان داد. 

به هر شکل در حالی که همه منتظر سوت پایات مسابقه در 120 دقیقه و کشیده شدن بازی این باز در مرحله یک چهارم نهایی به ضربات پنالتی بودند توپ ارسال شده روی دروازه چادرملو با ضربه سر لیموچی به رضا جبیره رسید و این بازیکن موفق شد در آخرین دقیقه از ۱۲۰ دقیقه تنها گل بازی را به نفع تیمش به ثمر برساند تا همه چیز برای اردکانی‌ها تمام شود و آن‌ها از صعود به مرحله بعد باز بمانند و ماجراجویی‌های آنان در جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی به پایان برسد.  

باختن چادرملو به آلومینیوم علاوه بر حذف آن‌ها از جام حذفی، رکورد نباختن‌های‌شان را نیز از بین برد. آخرین بار چادرملو در هفته بیست و دوم و در بازی مقابل خیبر خرم آباد باخته بود. مصافی که از آن 72 روز می‌گذرد و اردکانی‌ها در این بازه زمانی، طعم شکست را نچشیده بودند. 

چادرملو در جدول لیگ آزادگان نیز با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول با 63 امتیاز قرار دارد و با توجه به این که 4 مسابقه تا پایان این رقابت‌ها خواهند داشت و هم چنین با توجه به اختلاف 4 امتیازی با منطقه صعود؛ احتمال صعودشان به لیگ برتر نیز وجود دارد و شاگردان سعید اخباری می‌توانند با صعود به لیگ برتر یزد را نیز صاحب نماینده در لیگ برتر کنند.

7899