حسینی: با اصرار روی تاکتیک خودمان در دقیقه آخر چادرملو را بردیم

حسینی: با اصرار روی تاکتیک خودمان در دقیقه آخر چادرملو را بردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می دانستیم مقابل این تیم خوب باید فوتبال بازی کنیم و در دقیقه آخر مسابقه به گل رسیدیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل چادرملو اردکان در جام حذفی اظهار داشت: بازی دشواری بود و انتظار چنین مسابقه ای داشتیم ومی دانستیم حریف بازی را جدی می گیرد و قوی بازی می کند. با توجه به هواداران پرشوری که دارند. خیلی با قدرت حریف بازی کرد. 

وی افزود: ما هم فوتبال خوبی بازی کردیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم اما روی بحث تاکتیکی خودمان اصرار کردیم و می دانستیم مقابل این تیم خوب باید فوتبال بازی کنیم در دقیقه آخر مسابقه به گل رسیدیم و از زحمات بازیکنان تشکر می کنم با توجه به فشردگی مسابقات که 5 روز 5 روز بازی داریم. آنها مردانه جنگیدند و باید از تک تک آنها تشکر کنیم.

حسینی تصریح کرد: این بازی تمام شد باید فراموش کنیم و اگر می خواهیم زحمات مان به نتیجه برسد یک بازی دیگر داریم و روی 3 بازی باقیمانده لیگ هم تمرکز می کنیم.از هواداران باشگاه آلومینیوم تشکر می کنم و این برد خوب را به آنها تقدیم می کنم.

وی در مورد بازگشت به یزد گفت:  سال 88-89 در یزد بودم خوشحالم که به این شهر برگشتم و امیدوارم چادرملو به لیگ برتر صعود کند.

9098