پلی‌آف NBA/ جادوی لوکا همچنان ادامه دارد

پلی‌آف NBA/ جادوی لوکا همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دالاس موریکس موفق شد اوکلاهما سیتی تاندر را در خانه شکست دهد و با پیروزی چهار بر دو در سری، راهی فینال کنفرانس غرب شود.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز یک بازی بسیار مهم در ورزشگاه آمریکن ایرلاینز سنتر میان دو تیم اوکلاهما سیتی تاندر و دالاس موریکس برگزار شد. در این سری که سه بر دو به سود دالاس دنبال می شد، او کی سی قصد داشت با کسب برد در این دیدار، سری را به بازی هفتم بکشاند و در بازی هفتم در مقابل چشمان هوادارانش، میزبان دالاس و لوکا دانچیچ باشد. 

در ابتدا دو تیم پایاپای هم جلو می آمدند، اما در کوارتر دوم، او کی سی با درخشش شی گیلجس الکساندر موفق شد اختلافی 16 امتیازی در پایان کوارتر رقم بزند. 

اما در نیمه دوم بازی، دالاس به لطف بازی زیبای کایری ایروینگ و لوکا دانچیچ، کامبک 16 امتیازی را کامل کرد و در نهایت با نتیجه 117-116 به پیروزی رسید و برای دومین بار در سه سال گذشته، راهی فینال کنفرانس غرب شد. 

دالاسی ها در فینال کنفرانس به مصاف برنده دیدار دنور ناگتس - مینسوتا تیمبروولوز خواهند رفت که این سری در حال حاضر با نتیجه 3-3 مساوی دنبال می شود. 

در کنفرانس شرق هم، باستن سلتیکس از قبل صعودش را به فینال قطعی کرده و حالا منتظر دیدار ایندینا پیسرز - نیویورک نیکس است که این سری هم 3-3 دنبال می شود.

4416