عکس / جشن زودهنگام ستاره بسکتبال NBA برای انتقال احتمالی امباپه به مادرید

عکس / جشن زودهنگام ستاره بسکتبال NBA برای انتقال احتمالی امباپه به مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در پی انتشار خبرهایی مبنی بر توافق احتمالی امباپه برای پیوستن به رئال مادرید، لوکا دانچیچ، فوق ستاره NBA، انتقال این بازیکن فرانسوی به اسپانیا را در پستی اینستاگرامی جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، برنده جام جهانی همچنان به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن ادامه می‌دهد. قهرمان فعلی لیگ 1 فرانسه امیدوار بود که گلزن برتر تاریخ این تیم با شرایط جدید موافقت کرده و قرارداد فعلی خود را با پاری سن ژرمن تمدید کند. با اینکه گفته می‌شود امباپه با انتقال سودآور به سانتیاگو برنابئو موافقت کرده، اما هیچ قراردادی هنوز به صورت رسمی میان این بازیکن و رئال مادرید به امضا نرسیده است، اما در صورت وجود توافق، خبر انتقال احتمالی او در آینده در سراسر جهان سر و صدا به پا می‌کند.

لوکا دانچیچ که اکنون در NBA برای دالاس ماوریکس بازی می‌کند، از جمله کسانی است که مشتاقانه منتظر حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید است. او پس از سه سال حضور در تیم بسکتبال رئال مادرید، خودش هم مدتی را در پایتخت اسپانیا گذرانده و تصویری جالب از امباپه در حال حضور برای کهکشانی‌ها را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده است.

کیلیان امباپه یکی از طرفداران پر و پا قرص بسکتبال است و در بازی‌های فصل عادی در اروپا برای تماشای این بازی‌ها شرکت می‌کند و زمانی که برنامهاش اجازه بدهد برای مسابقات به ایالات متحده نیز سفر می‌کند. به نظر می‌رسد که او برای ملحق شدن به بازیکنانی همچون جود بلینگهام و وینیسیوس جونیور در حال آماده شدن است، اما تا زمانی که خبر رسمی این انتقال منتشر نشود، همه این گمانه‌زنی ها در حد احتمال و شایعه باقی خواهند ماند.

13698