مورایس: پرسپولیس قهرمان نشود، چیزی از دست می‌دهد نه ما

مورایس: پرسپولیس قهرمان نشود، چیزی از دست می‌دهد نه ما

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان گفت: پرسپولیس سال گذشته قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود، آنها هستند که چیزی را از دست داده‌اند، ما برای به دست آوردن چیزی می‌جنگیم.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: تیم مس خوب فوتبال بازی می‌کند، تیم رقابتی است و فردا شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا یک دوست خوب، محرم نویدکیا را ملاقات می‌کنم و باعث افتخار است، بازیکنان سابقی که در تیم خودم بوده‌اند را ملاقات می‌کنم و لحظات خوبی خواهد بود، باعث افتخار من است و فوتبال همین است.

مورایس عنوان کرد: در فوتبال به عنوان یک زندگی همیشه 2 باز افراد را ملاقات می‌کنید، این دلیلی است که بار اول باید خوبی، مهربانی و خوشی خودمان را نشان دهیم، اگر فرصت باشد، در بار دوم این موقعیت را داشته باشد.

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت مصدومیت میلاد زکی‌پور اظهار داشت: زکی‌پور در این بازی نیست و نمی‌دانم در بازی بعدی نیز باشد یا خیر. او جراحی کوچکی روی بینی انجام داده است، آرزوی سلامتی برای بازیکن خوبی که به وی نیاز داریم، دارم و امیدوارم خیلی زود به تیم برگردد.

مورایس در مورد رفتار سپاهان در قبال نویدکیا گفت: نویدکیا بازیکن و مربی این تیم بوده و عملکرد خوبی در مس داشته است. این اتفاقات معمولا می‌افتد و خوشحال می‌شوم که مردم مربیان را به یاد دارند، به خواسته خودشان یک مربی را می‌خواهند و اگر قرار باشد در آینده کسی جای من باشد، کسی که باکیفیت باشد، شانس دوم برای ارائه عملکرد داشته باشد، کمک هم می‌کنم و خوشحال می‌شوم بعد از من نویدکیا باشد،دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و هرلحظه می‌توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و جای نگرانی نیست.

وی در مورد عملکرد سپاهان یادآور شد: فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکز برای بردن است، چیزی را از دست نداده‌ایم، پرسپولیس سال گذشته قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود، آنها هستند که از دست داده‌اند، ما برای به دست آوردن چیزی می‌جنگیم.

مورایس گفت: نمی‌شود گفت سپاهان باخته یا از دست داده است، سپاهان در 9 سال قبل قهرمان نشده است، تمام تلاشمان را برای بردن می‌کنیم، با توجه به عملکرد خودمان و سایر تیم‌ها در جایگاهی قرار می‌گیریم.

وی تاکید کرد؛  در جام حذفی همه می‌خواهند برنده باشند، سپاهان جام حذفی را از دست نداده و پرسپولیس از دست داده است، 8 تیم رقابت می‌کنند به مرحله بعدی برسند و پیش‌بینی نمی‌توانم بکنم، تمرکزم روی بازی با مس رفسنجان است، اگر زنده باشم بازی بعدی با ملوان خواهد بود، البته می‌خواهم برنده این جام باشم.

2636