پیش‌بازی مس رفسنجان - سپاهان؛ یار قدیمی سد سپاهان می‌شود؟

پیش‌بازی مس رفسنجان - سپاهان؛ یار قدیمی سد سپاهان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا برای اولین بار باید در برابر سپاهان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان سپاهان است. دیداری که در بازی رفت و در اصفهان با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا از هفته شانزدهم، شکستی را تجربه نکرده بود؛ سرانجام در بازی گذشته خود در آبادان مغلوب شد تا رکورد ویژه محرم در آستانه بازی با سپاهان از دست برود. به طور قطع نکته اصلی مسابقه فردا بین دو تیم، رویارویی نویدکیا با تیم سپاهان است و این سرمربی برای اولین بار در تاریخ باید برای باخت تیم اصفهانی بجنگد و باید دید چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

در سمت مقابل سپاهان اگر چه در شش بازی اخیر خود شکست نخورده اما طلایی پوشان با توقف در سه بازی از شش دیدار اخیر خود، شانس قهرمانی را از دست داده‌اند و‌ فقط این شانس را روی کاغذ دارند. مورایس و شاگردانش می‌دانند در صورت لغزش در چهار هفته باقی مانده حتی ممکن است رده سومی‌‌ خود را از دست دهند و باید دید می‌توانند تیم تحت هدایت اسطوره خود یعنی محرم نویدکیا را شکست دهند یا دیدار با یار قدیمی برای آن‌ها دردسرساز خواهد شد.

نکته آماری بازی های دو تیم عدم توفیق آنچنانی نارنجی‌ها برابر سپاهان است. از هفت بازی برگزار شده در لیگ برتر، تیم اصفهانی پنج مرتبه پیروز بوده و همچنین در دو بازی جام حذفی دو تیم هم سپاهان برنده شده و سهم مس از تقابل با سپاهان فقط یک پیروزی است و باید دید این بار نتیجه چگونه پیش خواهد رفت. همچنین ژوزه مورایس در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها باختی را تجربه نکرده است.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در اصفهان به تساوی یک بر یک برابر استقلال خوزستان رسید و مس رفسنجان در آبادان با نتیجه یک بر صفر مغلوب صنعت نفت شد.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و سپاهان با ۴۷ امتیاز سوم است.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - سپاهان

شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷:۵۰

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: وحید کاظمی، مرتضی یوسف شهریاری، علیرضا ممبینی و علی سام

1997