گزینه جدید مدیریت آکادمی استقلال؛ محمدحسین ضیایی به یاد دوران صبای قم!

گزینه جدید مدیریت آکادمی استقلال؛ محمدحسین ضیایی به یاد دوران صبای قم!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که در فضای مجازی خبر آمده بود که آرش برهانی به عنوان مدیر آکادمی استقلال معرفی شود اما ظاهرا یک گزینه جدید برای این پست مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، فوتبالدوستان ایرانی احتمالا محمد حسین ضیایی را با باشگاه صبا باتری و که بعدا به صبای قم تغییر نام داد می‌شناسند. او چند فصل سرمربی صبای قم بود و نتایج خوبی با این تیم گرفت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا کرد اما این روزها نام او دوباره مطرح شده و ظاهرا قرار است مدیر آکادمی باشگاه استقلال بشود.

این در حالی است که قرار بود آرش برهانی به عنوان مدیر جدید آکادمی استقلال معرفی شود اما مدیران جدید باشگاه استقلال مذاکراتی با ضیایی را آغاز کرده‌اند که ظاهرا این مذاکرات مثبت هم بوده است اما نکته این است که ضیایی سابقه مدیریتی ندارد و فصل گذشته مربی یک تیم در رده‌ی نونهالان حوزه تهران بوده است!

اما این که ضیایی چطور ناگهان گزینه مدیریت آکادمی باشگاه استقلال شده است به آشنایی او با مالکان جدید باشگاه استقلال برمی‌گردد. حسین شهریاری که نماینده هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال است در دوره‌ای که ضیایی سرمربی صبای قم بود مدیر عامل این باشگاه بود و در واقع این دو نفر سابقه آشنایی و همکاری با یکدیگر را دارند.

از طرفی امشب آخرین فرصت باشگاه استقلال برای ارائه برخی مدارک و مستندات به AFC است که یکی از این مدارک، معرفی مدیر آکادمی است. حالا باید دید تصمیم‌گیری در این باره به کجا می‌رسد. نکته جالب این است که ضیایی در فصل 1358-1359 در جوانان استقلال بازی کرده است!

احتمالا اعلام شدن نام ضیایی برای آکادمی هم خبرساز شود

1359