تراکتور و سریال خارجی‌های ناکارآمد؛ این قسمت دلتیچ

تراکتور و سریال خارجی‌های ناکارآمد؛ این قسمت دلتیچ

پایگاه خبری فوتبالی – جدیدترین بازیکن خارجی تراکتور، تبدیل به مهره ثابت نیمکت این تیم شده است!

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه آلوارو خیمنز خرید ابتدای فصل پاکو خمز چندان به درد تی‌تی‌ها نخورد، این بازیکن که سابقه بازی در لالیگا را هم داشت از جمع پرشورها جدا شد تا تراکتور یک بازیکن خارجی دیگر در پنجره زمستانی جذب کند.

در حالی که تصور می‌شد این تیم مهاجم نوک خارجی جذب خواهد کرد، اصرار پاکو خمز باعث شد تا تراکتور به دنبال وینگری خارجی باشد و در نهایت میلوش دلتیچ که نیم‌فصل اول در تیم ولوس یونان توپ می‌زد، به جمع قرمزها پیوست.

دلتیچ اما نتوانست آنچنان که باید و شاید خودی نشان دهد و حتی پاکو خمز هم اواخر دوران حضورش از وی کمتر استفاده می‌کرد و حالا با حضور حمید مطهری، این بازیکن از روی نیمکت بازیهای تیمش را تماشا می‌کند تا از او به عنوان سومین خرید خارجی ناکارآمد تراکتوری‌ها پس از خایمه گومز و آلوارو خیمنز نام برده شود.

وینگر ۳۰ ساله صربستانی از زمان حضور مطهری حتی یک دقیقه هم برای تراکتور بازی نکرده و در چهار بازی اخیر فقط روی نیمکت نشسته است. ابتدای فصل گفته می‌شد باتوجه به قوانین جدید اگر سهمیه خارجی برای تیم‌ها دقایق مشخصی بازی نکند، فصل بعدی از سهمیه خارجی آن تیم کم خواهد شد و باید دید بازی نکردن میلوش به ضرر تراکتور تمام خواهد شد یا نه.

1997