جلسه مهم کمیته فوتسال و باشگاه های زنان بی نتیجه ماند؛ همه چیز به شنبه موکول شد

جلسه مهم کمیته فوتسال و باشگاه های زنان بی نتیجه ماند؛ همه چیز به شنبه موکول شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از دو دوره برگزاری سوپر لیگ فوتسال زنان، مسئولان کمیته فوتسال تصمیم گرفتند دوباره این لیگ را به حالت قبل دراورند و لیگ برتر بالاترین سطح فوتسال زنان شود.

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز جلسه کمیته فوتسال و باشگاه ها در بخش زنان در سالن جلسات مرکز ملی فوتبال برگزار شد. این جلسه که برای ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر برگزار شد در نهایت و پس از ۳ ساعت نتیجه ای نداشت و قرار شد باشگاه ها نظرات خود را تا ۴۸ ساعت آینده برای مسئولان کمیته فوتسال ارسال کنند تا پس از جمع بندی توسط اعضا، نتیجه نهایی اعلام شود.

در این جلسه مسئولان کمیته فوتسال ۳ گروه ۷ یا ۶ تیمی را پیشنهاد دادند که با مخالفت باشگاه ها همراه شد. نمایندگان باشگاه ها با ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر موافق بودند اما با ۳ گروه شدن مسابقات مخالف بودند تا این جلسه به نتیجه ای نرسد. در این جلسه فرزانه توسلی به عنوان نماینده بازیکنان حضور داشت و از کم بودن میزان قرارداد ها و عدم حضور مدیران عامل تیم ها در سالن ها گلایه داشت.

در دو سال اخیر سوپر لیگ به عنوان سطح اول فوتسال زنان برگزار می شد که با تصمیم اصولی رییس سازمان لیگ فوتسال، کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال و سمیرا بیگدلی مسئول برگزاری بازی های لیگ پرونده این پروژه بسته شد و از سال بعد لیگ برتر به سطح اول فوتسال زنان باز میگردد.

۶۰۰۱