شجاع، کپی برترین گل لیگ قهرمانان را برای تراکتور زد (ویدیو)

شجاع، کپی برترین گل لیگ قهرمانان را برای تراکتور زد (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل زاده گل مشابهی با گل پنج سال گذشته خود به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور دیروز موفق شد در اهواز با دو گل از سد فولاد بگذرد تا اولین سه امتیاز سال جدید خود را به دست بیاورد. اما گل اول این تیم که توسط شجاع خلیل‌زاده به ثمر رسید، گلی بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای هواداران تراکتور و کاپیتان این تیم بود.

در حالی که بازیکنان دو تیم فولاد و تراکتور منتظر ارسال ضربه کرنر توسط ریکاردو آلوز بودند و به نوعی آمادگی کنترل یکدیگر در محوطه جریمه را داشتند، شجاع به یکباره به هوا برخواست و با ضربه قیچی بسیار دیدنی دروازه کریستوفر کنت را فرو ریخت.

این گل زیبای شجاع خلیل‌زاده اما بسیار شبیه به گلی بود که این بازیکن چیزی حدود پنج سال گذشته در مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا وارد دروازه الاهلی عربستان کرد.

شباهت گل دیروز شجاع به گل 5 سال قبل این بازیکن

 گلی که در نهایت به عنوان زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان هم انتخاب شد تا در اذهان ماندگار شود و حالا شجاع پس از چیزی حدود پنج سال، کپی همین گل را برای تی‌تی‌ها به ثمر رساند.

باید دید شجاع با این سوپرگل زیبا عنوان برترین گل فصل را به دست خواهد آورد یا نه. هر چند که کاپیتان تراکتور گفته قهرمانی این تیم در جام حذفی به اندازه چندین عنوان این چنینی برای وی ارزش خواهد داشت.

1997