استقلال و قلعه امنی به نام ورزشگاه آزادی

استقلال و قلعه امنی به نام ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در لیگ بیست و سوم عملکردی استثنایی در بازی‌های خانگی داشته است! 

به گزارش فوتبالی، استقلال که هم‌اکنون با ۵۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد به خوبی می‌داند که با کوچک‌ترین لغزش جایگاه خود را از دست می‌دهد و ممکن است در بدترین اتفاق ممکن پرسپولیس را بالاتر از خود ببیند و جام قهرمانی را به این تیم تقدیم کند؛ آبی‌ها که سایه سنگین قرمزها را پشت سر خود حس می‌کنند برای اینکه کارشان به اما و اگر کشیده نشود باید در ۴ بازی باقی‌مانده خود در این فصل به ۴ برد برسند تا بی‌توجه به نتایج رقیب مستقیم خود به جام قهرمانی بوسه بزنند. 

استقلال که در بازی‌های خارج از خانه بعد از پرسپولیس و ذوب آهن بهترین عملکرد را داشته در مسابقاتی که در فصل جاری در ورزشگاه آزادی برگزار کرده است استثنایی نتیجه گرفته و خیلی خوب قدر تک تک امتیازات بازی‌های خانگی را دانسته است.

استقلال تا پایان هفته بیست و ششم، ۱۳ مرتبه در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان به میدان رفته است که ضمن شکست ناپذیری موفق به کسب ۱۱ برد و ۲ تساوی شده تا با کسب ۳۵ امتیاز از ۳۹ امتیاز ممکن خارق‌العاده کار کرده باشد و با یک برتری ۴ امتیازی نسبت به پرسپولیس از این حیث بهترین عملکرد را داشته باشد!

شاگردان جواد نکونام تا پایان لیگ بیست و سوم دو بازی بسیار مهم دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌های فولاد و گل گهر دارند که بدون تردید در سرنوشت تعیین قهرمان نقشی تعیین‌کننده و اساسی خواهد داشت. استقلال تا انتهای فصل تنها یک‌بار و آن هم برای مصاف با نساجی مجبور به خروج از تهران است! 

9098