شوت برق‌آسای بلانکو نیمکت استقلال را به هم ریخت (عکس)

شوت برق‌آسای بلانکو نیمکت استقلال را به هم ریخت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- گوستاوو بلانکو در مصاف با ذوب آهن یک گل حیاتی زد و استقلال را در صدر جدول نگه داشت.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو بلانکو که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی برای استقلال داشته توانسته با گل‌های خود امتیازات حساس و فوق‌العاده مهمی را به حساب آبی‌ها در جدول رده‌بندی واریز کند؛ نمونه بارز آن هم گل زیبا و غیرقابل توصیفش در جدال شب گذشته با گاندوهای اصفهانی بود که تساوی را با پیروزی برای استقلال عوض کرد!

با این حال شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که استقلال بتواند با غلبه بر استرسی که با پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی شروع شده بود و همچنین شلختگی که در نیمه اول در زمین مسابقه داشت در تقابل با ذوب آهن جان سالم به در ببرد و بازی باخته مقابل این تیم را با برد عوش کند. 

اما آبی‌ها در نیمه دوم حوصله زیادی به خرج دادند و البته با تعویض‌های طلایی نکونام که بازیکنان را به سمت انجام یک بازی انتحاری سوق می‌داد توانستند به یک برد شیرین و دراماتیک دست پیدا کنند تا با ۵۷ امتیاز و یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس همچنان سرنوشت قهرمانی را در دست خود داشته باشند.

گوستاوو بلانکو که با گلزنی در دقیقه ۴+۹۰ یکی از دیرهنگام‌ترین گل‌های استقلال در فصل جاری را به ثمر رساند به این شکل شادی را به نیمکت آبی‌ها برد و زلزله‌ای را در آن ایجاد کرد! نیمکتی که ۹۰ دقیقه استرس کشید و در نهایت مزد بازی برترش در نیمه دوم مسابقه را گرفت.

این مهاجم آرژانتینی در نیم فصل دوم به قدری اثرگذار بوده که در چند مسابقه مهم به اصطلاح کار را برای استقلال درآورده و کاملا در خدمت تیم بوده است. 

۹۰۹۸