فخرالدینی، رمضانی و سلمانی؛ «ژوکر»بازی نکونام (ویدیو)

فخرالدینی، رمضانی و سلمانی؛ «ژوکر»بازی نکونام (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی -  مرور صحنه گل دوم استقلال، گلی که آنها را از یک به 3 امتیاز و از پله دوم به پله اول رساند، نکته ویژه‌ای در خود دارد.

به گزارش فوتبالی، ارسال فخرالدینی، ضربه سر رمضانی، دخالت سلمانی و تمام. و هر 3 این نفرات، بازیکنانی بودند که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند.

 فخرالدینی در نیمه اول، جانشین سلیمی مصدوم شد تا حردانی به عنوان یکی از 3 مدافع میانی بازی کند و شماره 34 در نقش پیستون سمت راست به میدان برود. او در دقایق حضور، یک موقعیت خوب را از دست داد و درست وقتی که با آن کنترل توپ ضعیف، حسابی از روی سکوها شماتت می‌شد، اثر نهایی‌اش را گذاشت. او در صحنه گل دوم، مکث زیادی داشت و باعث اعتراض هواداران شد ولی از این زمان برای پیدا کردن بهینه‌ترین مقصد توپ سود برد.

ذوب آهن</a>

آرمان رمضانی با این تاثیر مثبت روی توپ که باعث شد مدافع ذوب‌آهن بدون آرامش و سراسیمه، توپ را دفع کند، خاطرات همین هفته 26 در لیگ 21 را زنده کرد و گلی که به شهرخودرو زد. رمضانی در دقایق کوتاه حضورش به جای مهرداد محمدی، شاید فقط همین حرکت موثر را انجام داد؛ دخالت در بازی محمد قریشی و اجازه دفع توپ درست را به او ندادن.

 جعفر سلمانی در دقایق پایانی جانشین ابوالفضل جلالی شد؛ تعویضی که یک ریسک تمام‌عیار بود ولی جواب داد. او در صحنه گل دوم، توپ دفع شده مدافع حریف را با پای راست، خوب کنترل نکرد ولی بیخیال نشد و با دخالت به موقعش، آن را درحالیکه مدافع مهمان دفع کرده بود دوباره در محوطه جریمه نگه داشت تا به بلانکو برسد.

4326