گوهری: امیدوارم که روند تیم رو به رشد باشد و با یک جایگاه خوب فصل را تمام کنیم

گوهری: امیدوارم که روند تیم رو به رشد باشد و با یک جایگاه خوب فصل را تمام کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم گفت: فقط بخاطر خوشحالی کردن بعد از گرفتن پنالتی از وحید امیری عذرخواهی کردم.

به گزارش فوتبالی، از سری رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم پیکان در خانه با نتیجه یک بر صفر از آلومینیوم اراک، میهمانش شکست خورد.

احمد گوهری سنگربان تیم آلومینیوم اراک در پایان این دیدار اظهار داشت: امروز همه بچه ها تلاش کردند و نتیجه گرفتیم. سه امتیاز این دیدار خیلی مهم بود و ما 2 پله در جدول مسابقات بالا آمدیم. امیدوارم که روند تیم رو به رشد باشد و بتوانیم با یک جایگاه خوب فصل را تمام کنیم.

وی در ادامه افزود: خدا رو شکر امروز به لطف بچه ها کلین شیت کردیم.

دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در واکنش به این سوال که وضعیت شما پایان فصل با پرسپولیس چه می شود، گفت: چیزی که در حال حاضر خیلی واضح است، اینکه من با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم و اینکه چه اتفاقی رخ دهد، هیچ چیز مشخص نیست.

گوهری در پاسخ به این سوال که آیا بدنبال دائمی کردن قرار داد با باشگاه پرسپولیس هستید؟ آیا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده اید، یا خیر، گفت: من گفتم که هیچ چیز معلوم نیست. من یک سال با پرسپولیس قانونی قرارداد دارم. باید ببینیم که پایان فصل چه می شود.

دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که از بازی خود در این فصل راضی هستید یا خیر، گفت: من دوست داشتم بازی کنم. با بازی کردن هر بازیکنی قطعا خوشحال است.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی پنالتی را گرفتی، از وحید امیری عذرخواهی کردید؟ آیا این موضوع درست است یا خیر، اظهار داشت: از وحید امیری که بزرگتر من است عذرخواهی کردم،  نه بخاطر اینکه پنالتی را گرفتم، من فقط این جمله را به او گفتم که ببخشید که مقابل شما خوشحالی کردم. چرا؟ چون در این بازی خیلی روی من فشار بود. همه منتظر بودند که یک اتفاق رخ دهد و فشارها به سمت من بیایید. در آن لحظه هیجان زیاد بود، طبیعی است که آدم خوشحالی میکند. صرفا به خاطر احترامی که به وحید امیری و باشگاه پرسپولیس داشتم به او گفتم که ببخشید مقابل شما خوشحالی کردم.

وی در پایان صحبت های خود در واکنش به این سوال که چرا وقتی با امیری صحبت می‌کردید، دهان خود را گرفتید، گفت: گرفتن دهان عرف شده است و باید جلوی دهان را بگیرید(باخنده).

2636