کمدین معروف آمریکایی، سهام باشگاه انگلیسی را خرید

کمدین معروف آمریکایی، سهام باشگاه انگلیسی را خرید

پایگاه خبری فوتبالی – ویل فرل، ستاره هالیوودی، سهام باشگاه لیدز یونایتد را خریده است.

به گزارش فوتبالی، این کمدین معروف آمریکایی، در حال حاضر، جزو مالکان باشگاه لوس آنجلس اف سی در ام ال اس نیز به حساب می‌آید و حالا به نقل از رسانه سان، سهام بزرگتری را در باشگاه لیدز یونایتد به نام خود در آورده است. لیدز یونایتد که در حال تلاش برای صعود دوباره به سطح اول فوتبال انگلستان است، تحت مالکیت شرکت‌های 49ers و دنیس دبارتولو یورک، میلیاردر امریکایی قرار دارد.

نشریه سان با انتشار گزارشی در اینباره، در اینباره چنین خبر داد:" درست است، ویل فرل، صاحب بخشی از باشگاه لیدز شده است. شرکت 49ers، در روزهای آتی اضافه شدن او به جمع سهامداران را اعلام خواهد کرد. او عاشق فوتبال است و به ویژه تحت تاثیر شور و اشتیاق فوتبال انگلستان قرار گرفته است. هدف او این است تا لیدز یونایتد به لیگ برتر انگلیس، جایگاهی که به آن تعلق دارد بازگردد. ویل و شرکت 49ers، این موقعیت را فرصتی جدی برای سرمایه گذاری می‌بینند.

این بازیگر آمریکایی، دوستی عمیقی با جک گریلیش، بازیکن منچستر سیتی دارد و این موضوع را هنگام تماشای برد 1-3 من سیتی مقابل استون ویلا نشان داد.

گریلیش پس از این بازی، به دیدار ویل فرل آمد و به او گفت:" ما همین الان به دوستان صمیمی هم تبدیل شدیم؟ عجب مرد بزرگی!"

فرل نیز با شوخ طبعی در پاسخ حرف او گفت:" خوشحالم که امروز و در ورزشگاه اتحاد، با دوست انگلیسی جدید خودم، جک گریلیش آشنا شدم. او به من گفت تا باشگاه بیرمنگام را بخرم و باعث سقوط آن‌ها به لیگ دسته دو شوم."

2102