شغل جدید پوگبا پس از محرومیت: بازیگر سینما!

شغل جدید پوگبا پس از محرومیت: بازیگر سینما!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا پس از مثبت شدن تست دوپینگ خود و محرومیت چهار ساله از فوتبال، به شغل جدیدی نیاز داشت و به نظر می رسد که در خارج از دنیای فوتبال توانسته برای خود شغل پیدا کند!

به گزارش فوتبالی، پوگبا تصمیم گرفته است که وارد دنیای بازیگری شود و بدین ترتیب حرفه جدیدی را خواهد آزمود. در حقیقت این بازیکن قرار است که در یک فیلم کمدی به کارگردانی فابین اونتونینینه با عنوان "چهار صفر" شرکت کند که دنباله فیلم "سه صفر" است. 

در حقیقت پوگبا در پنجشنبه گذشته در استودیو حضور پیدا کرد تا سکانس های مربوط به خودش را ضبط کند. این فیلم قرار است که در آوریل سال آینده اکران شود. پوگبا دو سکانس را ضبط کرد. 

قسمت اول فیلم که در سال 2002 اکران شد، بیش از 1.2 میلیون مخاطب جذب کرد و انتظار می رود که دنباله آن که با حضور پوگبا با استقبال خوبی مواجه شود.  گفته می شود که پوگبا از این تجربه خوشحال بوده و در استودیوی ضبط فیلم، ریلکس، شاداب و خوشحال بوده است. یکی از شاهدان می گوید:" پل با همه خیلی خوش برخورد بود. این تجربه را دوست داشت و می گفت که دوست دارد که باز هم در ضبط فیلم حضور داشه باشد." 

پوگبا همچنین با برخی هوادارانش و با بازیگرانی نظیر جرارد لانوین و دیدیه بوردون عکس گرفت. وی در حال حاضر به دادگاه شکایت کرده و امیدوار است که محرومیت چهار ساله خود را کاهش بدهد.

4125