فصل برای ستاره منچستریونایتد به پایان رسید

فصل برای ستاره منچستریونایتد به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر ستاره انگلیسی منچستریونایتد در تمرینات مصدوم شد و به احمال فراوان دیگر در این فصل بازی نکند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از راب داوسون ژورنالیست ESPN، ستاره شیاطین سرخ در جریان تمرینات دچار مصدومیت عضلانی شد و احتمالاً به خاطر همین مصدومیت 3 هفته از میادین دور باشد که بدین معناست او دیگر نمی تواند در این فصل برای شیاطین سرخ بازی کند. آخرین بازی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، روز 19 ماه می مقابل برایتون می باشد. 

به نقل از سایت گل، اریک تن هاگ امیدوار است که ملی پوش انگلیسی خودش را به فینال اف ای کاپ انگلیس که در روز 25 ماه می مقابل منچسترسیتی برگزار می شود، برساند. بیش از 10 بازیکن یونایتد از جمله لوک شاو، لیساندرو مارتینز، رافائل واران و اسکات مک تومینای به خاطر مصدومیت از میادین دور هستند و در آخرین بازی در لیگ مقابل برنلی، تن هاگ مجبور به عقب کشیدن کاسمیرو و تشکیل زوج او با مگوایر در قلب خط دفاعی شد.  

همچنین آمادگی جسمانی هری مگوایر برای گرت ساوتگیت نیز بسیار مهم است، چون به زودی مسابقات یورو 2024 آغاز می شود و مگوایر یکی از مهره های دفاعی انگلیس در این تورنمنت خواهد بود.

4416