تراکتور بدون دو مدافع سوپرگلزن در اهواز

تراکتور بدون دو مدافع سوپرگلزن در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین گلزنان تراکتور به فولاد در اهواز، در بازی فردای دو تیم غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور فردا باید در دیداری بسیار حساس در اهواز به مصاف فولاد برود. دیداری که برای تی‌تی‌ها حساسیت زیادی خواهد داشت و این تیم امیدوار است بالاخره رنگ برد لیگ برتری در سال جدید را ببیند و پس از پنج بازی بدون کسب پیروزی بالاخره در لیگ برتر برنده شود.

اما تی‌تی‌ها که درگیر طلسم عدم کسب پیروزی شش ساله برابر فولاد در اهواز هستند، در شرایطی باید به خوزستان سفر کنند که آخرین گلزنان این تیم در فولاد آره‌نا همراه قرمزها نخواهند بود؛ بازیکنانی که تنها گلزنان تراکتور در سه سال اخیر در اهواز مقابل فولاد بوده‌اند.

آخرین بازی دو تیم فولاد و تراکتور در ورزشگاه شهدای فولاد، مسابقه‌ای مهیج و تماشایی بود که شاگردان جواد نکونام توانستند با نتیجه سه برد دو از سد تیم قربان بردیف بگذرند. دیداری که با دو گل مجید علیاری و موسی کولیبالی برای خوزستانی‌ها آغاز شد ولی در ادامه ورق بازی توسط دو مدافع برای تی‌تی‌ها برگشت.

دقیقه ۵۳ بود که هادی محمدی گل اول تراکتور را به زیبایی وارد دروازه شهاب گردان کرد و پنج دقیقه بعد محمد آقاجانپور مدافع راست قرمزها گلی زیباتر از گل اولی به ثمر رساند تا کامبک شاگردان بردیف محقق شده باشد اما این اشکان دژاگه بود که در وقتهای تلف‌شده نیمه دوم گل سوم فولاد را زد تا آخرین رویارویی دو تیم در اهواز به یادماندنی باشد.

نکته جالب اینکه تراکتور در سه سال اخیر همین دو گل را در اهواز به فولاد زده که این گلزنان در بازی فردا همراه تی‌تی‌ها نیستند. هادی محمدی در ابتدای فصل جاری از تراکتور جدا و راهی سپاهان شد و محمد آقاجانپور هم باتوجه به مصدومیت اخیری که در بازی دوستانه با مس سونگون نصیبش شد، تا آخر فصل در دسترس حمید مطهری نخواهد بود.

1997