پیش‌بازی صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ آخرین شانس برزیل برای بقا در لیگ برتر

پیش‌بازی صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ آخرین شانس برزیل برای بقا در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - صنعت نفت آبادان آخرین شانس‌ حفظ سهمیه خود در لیگ برتر را امتحان خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، صنعت نفت در آبادان میزبان مس رفسنجان است. دیداری که در بازی رفت و در رفسنجان با دو گل به سود برزیلی‌های ایران به پایان رسید.

صنعت نفت در شرایطی از این بازی میزبانی خواهد کرد که شاید آخرین شانسش برای ماندن در لیگ، مربوط به دیدار فردا باشد و به همین دلیل، فراز کمالوند امیدوار است هر طور شده برنده این بازی خانگی باشد.

در سمت مقابل مس رفسنجان با تیمی که در بازی رفت، نتیجه را به نفت واگذار کرده متفاوت است و محرم نویدکیا، تیمش را تبدیل به تیمی بسیار قابل احترام کرده است.

دو تیم هفت مرتبه در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم مس کسب سه پیروزی و سهم نفت یک برد بوده که در بازی رفت این فصل دو تیم به دست آمد. 

آمار تقابل سرمربیان دو تیم هم جالب توجه است؛ جایی که نویدکیا در هر چهار تقابل خود با تیم آبادانی همواره برنده بوده و در یک مسابقه‌ای که مقابل کمالوند هم قرار گرفته، برنده بوده تا آمار محرم برابر صنعت نفت و سرمربی این تیم صد در صد پیروزی باشد.

نتیجه هفته گذشته: صنعت نفت در تهران با نتیجه دو بر یک از هوادار شکست خورد و مس در رفسنجان به تساوی یک بر یک مقابل گل گهر رسید.

وضعیت در جدول: صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی حضور دارد و مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز نهم است.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه تختی آبادان

تیم داوری: پیام حیدری، حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار

1997