نکونام زمان تمدید قراردادها را اعلام کرد

نکونام زمان تمدید قراردادها را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده است و تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص نشده است نکونام از تمدید قراردادها با بازیکنان خبر داد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد اتفاقات مدیریتی استقلال، انرژی تازه‌ای به جواد نکونام داده است! او که تا این هفته صحبتی از تمدید قراردادها انجام نداده بود پیش از بازی با ذوب‌آهن اعلام کرد که به زودی این کار را آغاز خواهد کرد. نکونام که در کنفرانس امروز، خیلی راحت و ریلکس نشسته بود، حالا علاوه بر نقشه کشیدن برای رسیدن به جام در این فصل، برای فصل آینده هم نقشه می‌کشد.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پیش از این تصمیم باشگاه بر این بود که یک روز بعد از پایان لیگ این مذاکرات شروع شود تا تمرکز بازیکنان به هم نریزد اما گویا با جدایی خطیر، این تصمیمات دستخوش تغییر شده است. 

استقلال هم مثل پرسپولیس تعداد بازیکن بالایی برای تمدید قرارداد دارد و بیش از 10 بازیکن این تیم با به اتمام رسیدن قراردادشان احتمال جداشدنشان وجود دارد و حالا باید دید نکونام از این 10 بازیکن، با چند بازیکن تمدید خواهد کرد.

4326