واکنش جالب سوارز به آمار خارق‌العاده مسی

واکنش جالب سوارز به آمار خارق‌العاده مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز ستاره اروگوئه ای اینتر میامی گفت که وقتی حرف از لیونل مسی به میان می آید، هیچ چیز او را شگفت زده نمی کند.

به گزارش فوتبالی،  مسی در بازی اینتر میامی و نیویورک ردبولز برای یک بار دیگر نشان داد که چه بازیکن شگفت انگیزی است. در حقیقت هواداران در ورزشگاه چیس توانستند نمایش شگفت انگیز مسی را تماشا کنند که در سن 36 سالگی همچنان از تاریخ سازی دست نمی کشد. 

مسی در مقابل نیویورد ردبولز یک گل زد و پنج پاس گل داد تا تیمش با نتیجه شش بر دو پیروز شود تا برای اولین بار در تاریخ لیگ آمریکا یک بازیکن بتواند در یک بازی روی شش گل، تاثیر مستقیم بگذارد. 

سوارز که در مقابل ردبولز هت تریک کرده بود، از این که در کنار مسی بازی می کند، کاملا خوشحال است اما می گوید که از درخشش این بازیکن، شگفت زده نمی شود. وی اظهار داشت:" چیزی که می بینیم، شگفت زده است چرا که قبل از ان چنین چیزهایی را در فوتبال ندیده ایم اما به عنوان یک هم تیمی و بر اساس شناختی که از لئو دارم، هیچ چیز در موردش من را شگفت زده نمی کند چرا که از توانایی های او خبر دارم. درون زمین وقتی که او در کنارت بازی کند، حس متفاوتی وجود دارد چرا که همدیگر را به خوبی می شناسیم. گاهی حتی نیاز نیست که به همدیگر نگاه کنیم." 

اینتر میامی با این پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا حفظ کرد. بازی بعدی آنها در کانادا مقابل مونترال خواهد بود. 

4125