ترکیب النصر مقابل الوحده با حضور کریستیانو رونالدو

ترکیب النصر مقابل الوحده با حضور کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی ام از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الوحده عربستان از ساعت 21:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت یاران رونالدو چه نتیجه ای را به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان قهرمانی در لیگ عربستان را در این فصل از رقابت ها از دست داده است و الهلالی ها فاصله بسیار کمی تا قطعی کردن قهرمانی خود در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی دارند. النصری ها در فینال جام حذفی عربستان قرار است که با الهلال روبرو شوند و به نظر می رسد که النصر تلاش می کند تا بتواند در آن بازی به پیروزی برسد و قهرمان جام حذفی عربستان شود و فصل را بدون جام تمام نکند.

برای این بازی لوییس کاسترو از کریستیانو رونالدو در نوک خط حمله تیم خود استفاده کرده است. سادیو مانه و ایمن یحیی هم دو مهاجم دیگر النصر در این بازی هستند. النصری ها در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان هستند و به نظر می رسد که این جایگاه را هم حفظ می کنند.

ترکیب النصر عربستان

داوید اوسپینا، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، الکس تلس، عبدالله الخیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، ایمن یحیی، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو.

1471