پیشنهاد انگلیسی برای سرمربی بایرن مونیخ

پیشنهاد انگلیسی برای سرمربی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در شرایطی قرار دارد که شباهت زیادی به شرایط ژاوی تا چند ماه پیش دارد.

به گزارش فوتبالی، توخل با توافق با بایرن مونیخ تصمیم گرفت که قراردادش را با این تیم فسخ کند اما مخالفت رانگنیک با هدایت باواریایی ها باعث شده تا بایرن در مورد جدایی او مردد شود. 

در حال حاضر، جدایی توخل از بایرن مونیخ قطعی نیست. این مربی در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود گفته است که نمی داند که فصل آینده در بایرن می ماند یا نه چرا که ممکن است که با چرخشی 180 درجه ای تصمیم بگیرد که در این تیم بماند.

حالا تایمز گزارش داده است که منچستریونایتد به مشتریان توماس توخل تبدیل شده است. در حقیقت اگر شیاطین سرخ تصمیم به برکناری اریک تن هاگ بگیرند، توخل می تواند یکی از گزینه هایشان باشد. این مربی آلمانی، تجربه دورانی موفق را در چلسی داشته است و در صورتی که به اولدترافورد برود، امیدوار است که آن موفقیت را تکرار کند.

منچستریونایتد از زمان جدایی فرگوسن نتوانسته است به ثبات برسد و مربیانی نظیر تن هاگ، مورینیو و سولشر با وجود موفقیت های مقطعی، به طور کلی نتوانسته اند در اولدترافورد به توفیقی دست پیدا کنند. در این شرایط، شیاطین سرخ امیدوارند که فصل اینده بالاخره طلسم خود را بشکنند.

4125