بردی دیگر برای الهلال؛ چند امتیاز تا قهرمانی فاصله دارند؟

بردی دیگر برای الهلال؛ چند امتیاز تا قهرمانی فاصله دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی ام از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، التعاون عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، الهلالی ها حالا در یک قدمی قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان سعودی قرار دارند. آن ها فقط چهار امتیاز دیگر می خواهند تا قهرمانی خود را در این فصل از بازی های لیگ عربستان قطعی کنند. الهلال همچنین در فینال جام حذفی عربستان هم حضور دارد و باید به مصاف النصر برود. الهلالی ها می خواهند دو گانه داخلی عربستان را به دست بیاورند.

در بازی الهلال مقابل التعاون عربستان، الکساندر میتروویچ، سعود عبدالحمید و صالح الشهری گل های الهلال را زدند. الهلالی ها حالا 83 امتیازی شده اند. النصر که تیم دوم جدول است، 71 امتیاز دارد و 12 امتیاز اختلاف میان یاران کریستیانو رونالدو و الهلال عربستان وجود دارد و به همین خاطر است که الهلالی ها حالا فقط چهار امتیاز دیگر می خواهند تا قهرمانی خود را در این فصل از رقابت های لیگ عربستان قطعی کنند. الهلال برای چهارمین بار در پنج سال اخیر قرار است به قهرمانی برسد.

تماشای گل میتروویچ

1470