سود اینتر از پاداش‌های قهرمانی در سری آ چه‌قدر است؟

سود اینتر از پاداش‌های قهرمانی در سری آ چه‌قدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر پس از قهرمانی در سری آ حالا می‌تواند برای درآمدهای تجاری ناشی از این موفقیت نیز برنامه‌ریزی کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر در این فصل با اقتدار قهرمانی سری آ را جشن گرفت. باشگاه میلانی در تمام فصل در نتایج و شکل بازی خود ثبات داشت و توانست به اختلاف امتیاز زیاد برای بار بیستم به قهرمانی در لیگ ایتالیا دست پیدا کند. این قهرمانی به منزله نقش بستن ستاره دوم بر روی سینه بازیکنان اینتر بود و از این نظر برای آن‌ها اهمیت زیادی داشت.

شاگردان سیمونه اینزاگی در حالی در این فصل به قهرمانی در سری آ دست پیدا کردند که فصل گذشته توانسته بودند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و عنوان نایب قهرمانی این تورنمنت را مال خود کنند. این موفقیت‌های متوالی باعث شد تا توجه شرکت‌های تجاری زیادی به این باشگاه ایتالیایی جذب شود.

به گفته دنیله ماری، خبرنگار ایتالیایی، در قرارداد اینتر با حامیان تجاری خود، بندهای پاداشی وجود داشت که در صورت قهرمانی افعی‌ها در سری آ و کسب ستاره دوم، اتوماتیک فعال می‌شد. مدیران باشگاه اینتر تصور می‌کنند که چیزی حدود 16 میلیون یورو از طریق این پاداش‌ها سود می‌کنند.

این مبلغ، هرچند که برای خرید بازیکنان بزرگ و سرشناس کافی نیست، اما می‌تواند دست مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد با ستاره‌های فعلی باز کند. سران باشگاه ایتالیایی قصد دارند تا به‌زودی با بازیکنانی همچون نیکولو بارلا، الساندرو باستونی، هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینز قراردادهای جدیدی امضا کنند و کسب این پاداش می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای تیم مذاکره‌کننده باشد.

1428