می‌خواهم در اینتر بازنشسته شوم؛ مدافع ایتالیایی اینتر میلی به جدایی ندارد

می‌خواهم در اینتر بازنشسته شوم؛ مدافع ایتالیایی اینتر میلی به جدایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- باستونی، مدافع ایتالیایی اینتر در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که تمایل دارد تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر بماند.

به گزارش فوتبالی، الساندرو باستونی، مدافع 25 ساله و ایتالیایی اینتر، یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم میلانی در چند فصل اخیر بوده است. او در آکادمی باشگاه آتالانتا پرورش یافت و پس از یک فصل حضور در پارما، راهی اینتر شد و از همان ابتدا موفق شد جایگاه خودش را در ترکیب اصلی اینتر به دست بیاورد. استعداد او زیر نظر آنتونیو کونته شکوفا شد.

او در قهرمانی این فصل افعی‌های شهر میلان هم نقش تاثیرگذاری داشت. باستونی به خوبی توانسته با سیستم 3 دفاعه تیمش سازگار شود و حالا از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش برای آینده است. او در 25 سالگی تجربه کافی برای بازی در بالاترین سطح را به دست آورده است.

مدیران باشگاه او را مهره‌ای مهم می‌دانند و از ماندن او استقبال می‌کنند. خود الساندرو باستونی نیز از این ایده استقبال می‌کند و تمایل دارد سال‌های زیادی پیراهن آبی و مشکی اینتر را به تن کند. او در آخرین مصاحبه خود نیز به این موضوع اشاره کرد.

باستونی در این رابطه گفت: «من شخصا تمایل دارم تا تمام دوران حرفه‌ای فوتبالم را در اینتر باشم. هواداران اینتر محبت زیادی به من دارند و این عالی است. همه چیز خوب پیش می‌رود و احساسات مثبتی در تیم وجود دارد؛ هرچند که در چند فصل اخیر لحظه‌های شکست و ناامیدی هم وجود داشته است. ما در آن لحظات حمایت طرفداران را احساس کردیم و حالا می‌خواهیم آن را جبران کنیم.»

1428