منچستریونایتد اصراری بر فروش ستاره انگلیسی خود ندارد

منچستریونایتد اصراری بر فروش ستاره انگلیسی خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد یکی از بازیکنانی است که احتمال دارد در تابستان امسال به فروش برسد.

به گزارش فوتبالی، چند هفته پیش بود که رسانه‌ها مدعی شدند پاری سن ژرمن، برای جانشینی کیلیان امباپه در تابستان پیش رو به دنبال مارکوس رشفورد است. این ستاره انگلیسی هم‌پست امباپه است و یکی از گزینه‌های باشگاه فرانسوی برای تابستان پیش رو است؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که عملکرد ضعیف رشفورد در این فصل، باعث شده تا مدیران پاری سن ژرمن در انجام این معامله سرد شود.

مدیران باشگاه منچستریونایتد از فروش بازیکنان خود در تابستان امسال استقبال می‌کنند. تنها کوبی ماینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، بازیکنانی هستند که شیاطین سرخ به هیچ پیشنهادی برای آن‌ها گوش نخواهند داد و بقیه بازیکنان، حتی برونو فرناندز در لیست فروش قرار دارند.

مارکوس رشفورد نیز با عملکرد ضعیفی که در این فصل ارائه داد، پیش‌بینی می‌شد که یکی از کاندیداهای فروش در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 باشد. او بر خلاف فصل گذشته، در این فصل کم‌فروغ ظاهر شد و نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

به گزارش راب داوسون، خبرنگار رسانه ESPN، منچستریونایتد اصراری بر فروش مارکوس رشفورد ندارد. باشگاه پذیرفته است که تنها پاری سن ژرمن به دنبال خرید رشفورد است، که آن‌ها هم مانند قبل این معامله را پیگیری نمی‌کنند.

این خبرنگار در ادامه گزارش خود اضافه کرده است که منچستریونایتد حاضر نیست به پیشنهادهایی کمتر از 70 میلیون یورو گوش دهد. سران باشگاه انگلیسی بعید می‌دانند که باشگاهی بخواهد چنین هزینه‌ای برای وینگر انگلیسی تیمشان کند.

1428